2019. január 10., csütörtök

Kipróbáltam! | Ziaja Olívaolaj hajápoló termékcsalád


Sziasztok! A mai bejegyzésben egy komplett hajápoló termékcsaládról lesz szó, ami a száraz, töredezett, igénybe vett hajúaknak kedvez. Nos, nekem pont ilyen a hajkoronám sajnos, megtoldva zsírosodásra hajlamos hajtövekkel, szóval nagy reményekkel vágtam bele a termékcsalád kipróbálásába, lássuk mire jutottam velük!



A termékcsalád három tagú, van benne egy regeneráló sampon, ami a tisztításért felel, van benne egy hajkondícionáló balzsam ami a puhaságért és fényért felelős, valamint tartozik a családhoz egy hajpakolás is ami a haj regenerálását szolgálja. Kezdjük a samponnal!


Ziaja Olívaolaj regeneráló sampon


Elsőként megjegyezném hogy mindhárom terméknek nagyon kellemes, friss illata van, én arra számítottam hogy hasonlít majd valamelyest az olívaolajra, de szerencsére nem, mert én azt kifejezetten nem szeretem. Ez az illat a sampon után is megmarad a hajon, hát még ha utána a termékcsalád balzsamját, vagy pakolását is használom. Mint fentebb írtam száraz hajra lett kitalálva épp ezért kicsit féltem mit tesz majd a zsírosabb fejbőrömmel, de szerencsére semmi extra nem történt, nem zsírosodott tőle gyorsabban a hajam. Viszont nagyon jól megtisztította a fejbőrt is. Mivel az én hajam festett is, így extrán szüksége van táplálásra, így mindig a balzsammal együtt használtam, így puha, fényes és jól kezelhető lett a frizurám.


Ziaja Olívaolaj hajbalzsam


A hajbalzsamról is csak jókat tudok mondani, nagyon jó állaga van, könnyű eloszlatni a hajon. Valamint ami nekem még fontos szempont, hogy könnyen kiöblíthető! Mert azt nagyon nem szeretem ha egy balzsam érezhetően benne marad a hajamban és elnehezíti azt. Én a hajam alsó kétharmadára használom, nagyon puhává és fényessé teszi a hajam, valamint könnyen kezelhetővé. Nem szoktam túl sokáig fent hagyni egyébként a hajamon, csak épp addig amíg mindenhová szétoszlatom, picit az ujjaimon maradt termékkel átsimítom a hajtöveket is, és már mosom is le. Ennyi idő alatt is szuper hatékonynak bizonyult!


Ziaja Olívaolaj hajpakolás


Nos, bevallom az én hajamnak ez a termék túl sok volt, bár lehet hogy túlzásba estem a felvitt mennyiséggel, de úgy érzem, az én hajam elnehezítette. Próbáltam önmagában is használni - mármint balzsam nélkül értem - próbáltam keveset felvinni belőle, de valahogy olyan nehéznek tűnt a kiöblítése, így szinte már másnap azt éreztem hogy a hajam lelapult tőle. Amúgy olyan volt utána a hajam, mintha vastagabbak lennének a hajszálaim, valószínűleg ezért éreztem aztán hogy le is lapul a frizurám. Viszont hajvégápolónak szuperül használható, nem lesz tőle ragacsos, összetapadt hajvég, csak puha és selymes, nem érezni utána a töredezett szúró érzést.

A termékeket használtam már egy videóban is, ott is meséltem róluk kicsit, illetve egy szuper hő nélküli hajgöndörítési módszert is mutattam, ha még nem láttad mindenképp nézd meg itt:



Ti próbáltatok már Ziaja termékeket?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger