2019. január 8., kedd

Yves Rocher Adventi kalendárium 2018 - Megérte vagy megbántam?


Sziasztok! Hogy teltek az ünnepek, a pihenés? Remélem újult erővel vágtok bele ebbe az évbe de azért van kedvetek egy kicsit nosztalgiázni velem, ugyanis a tavalyi - hú de fura ezt így leírni - adventi kalendáriumom tartalmát szeretném egy kicsit kivesézni nektek/veletek! Csapjunk is bele!



Engem tavaly előtt kapott csak el a "felnőtt adventi kalendárium" iránti vonzalom, ezen belül is a szépségápolási, vagy azzal kapcsolatos kalendáriumok hálóztak be. Ma már rengeteg egyéb tematikájú felnőtteknek való bontogatni-való van a a piacon, például vannak gyertyás naptárak vagy épp tea válogatást tartalmazóak is. De én egyértelműen a szépségápolási vonal felé húzok, így idén is ebből a kategóriából választottam. Jó előre elkezdtem gondolkodni melyik márka kalendáriumára csapjak le, bár szívem szerint többet is bontogattam volna, de be kell lássuk, némelyik elég borsos áron került az üzletek polcára. Ennek köszönhetően párat egyből el is vetettem, mert bevallom őszintén nem szívesen adnék ki több tízezer forintot 24 darab termékmintáért, még ha az akár egy "nevesebb" márkától is van. Ugyan így elvetettem a "sima drogériás" kalendáriumokat is, egyrészt mert többen tavaly hajgumi, körömreszelő meg szempilla göndörítő dolgok voltak többek közt.... valamint ennek ellenére túlárazottnak gondoltam. Már november közepe volt majdnem és még nem tudtam dönteni, amikor is kiírtam egy kérdést Instagramon, hogy Ti milyen naptárat ajánlanátok. Ekkor kaptam Barbitól egy kuponkódot az Yves Rocher webáruházba, ahol kedvezményes áron kínálták az adventi kalendáriumot és még ajándék is járt mellé. Hát nem mondom hogy sokat gondolkodtam rajta, szinte azonnal lecsaptam rá, már ár-érték arányban ez egy nagyon jó lehetőség volt számomra!



Szeretem az Yves Rocher termékeit, bár viszonylag keveset ismerek közülük, így ez egy jó alkalomnak tűnt hogy többet megismerjek közülük. Ráadásul ez pont egy olyan termékválogatásnak ígérkezett, amilyet én kerestem - emlékeztem rá kb hogy előtte való évben milyen volt. Vagyis hogy a szépségápolási termékek mellett némi smink és illat is megbújik az amúgy is gyönyörű kis dobozkákban. Ráadásul ezek a dobozok jövőre még akár újra is tölthetők, akár a gyerekeknek is valami aprósággal! Így ezt a szuper naptárat nagyon jutányos áron, ingyenes szállítással és ajándék termékekkel 10000 Ft körüli áron sikerült beszereznem! Ráadásul a külcsín mellett a belbecs sem maradt el szerencsére, csupa jól kihasználható, változatos terméket kaptam, nem csak a "megszokott" tusfürdő meg kézkrém lapult a kis dobozokban, hanem számos sminktermék és még 2 db miniparfüm is, ami mint tudjátok az én szívem csücske, nagy gyűjtőjük vagyok! Nálam tehát nagyon betalált ez a kalendárium, örömmel használom a termékeit a mai napig!


A kalendáriumban szereplő termékek:

  • Oui à l’Amour – Eau de Parfum, 5 ml ;
  • Színvédő sampon, 50 ml ;
  • Frissítő arctisztító zselé, 30 ml ;
  • Hab-és tusfürdő; Lótusz-Zsálya, 50 ml ;
  • Mon Evidence - Eau de Parfum, 5 ml ;
  • Couleur Végétale Körömlakk, 5 ml ;
  • Regeneráló sampon, 50 ml ;
  • Lipidpótló testápoló nagyon száraz bőrre, 30 ml ;
  • Ápoló ajakbalzsam – Karitévajjal, 4,8 g ;
  • Couleur Végétale Zselé hatású körömlakk, 5 ml 26 Rose Perlé ;
  • Micelláris víz 2 az 1-ben, 50 ml ;
  • 48 órás hidratáló zselés arcápoló, 7 ml ;
  • Növényi testradír barackmaggal, 30 ml ;
  • Szemhéjpúder, 2,5g 12 Baise Rose Nacré ;
  • Éjszakai regeneráló hajápoló, 30 ml ;
  • Arclemosó krém, 30 ml ;
  • Hab-és tusfürdő; Mangó-Koriander, 50 ml ;
  • Hosszan tartó hidratáló kézkrém, 30 ml ;
  • Zuhanyzás közbeni testápoló balzsam, 30 ml ;
  • Matt hatású prémium rúzs 156, 3,7 g ;
  • Couleur Végétale Körömlakk, 5 ml 24 Rose Dalhia ;
  • Hab- és tusfürdő; Kókuszdió, 50 ml ;
  • Körömerősítő alapozó lakk, 5 ml ;
  • Szemhéjpúder, 2,5g 25 Réglisse Scintillant
Ti bontogattatok idén valamilyen adventi kalendáriumot?
Anett

A 2017-es adventi kalendáriumomról videót készítettem, ITT tudjátok megnézni!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger