2013. június 9., vasárnap

Nyár helyett PIXIBOX! - Videó

Eltelt két hónap tehát itt az új PIXIBOX is, különleges kiadásban ráadásul.

Mint bizonyára tudjátok most a 15. születésnapját ünneplő JOY magazin is beszállt a meglepetésbe ugyanis 10 dobozban külön ajándékkártya lapult amely a szerencsés tulajdonosának extra meglepetést jelent. Tartozom egy vallomással is: megfogadtam hogy kerülni fogom a közösségi oldalakat és most nem fogom előre megnézni hogy mi van benne...de csak fél napig bírtam, egyszerűen úrrá lett rajtam a kíváncsiság és muszáj volt látnom! De azért így is maradt egy kis izgalom a dologban, ugyanis egy termék színe még kérdéses volt :)



A doboz tartalma:
Bioderma Sensibio H2O - Arc és sminklemosó micella oldat ( 100 ml)
Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray - Textúráló spray tengeri sóval (75 ml)
Valentino - Valentina női parfüm (1.5 ml)
Vichy Aqualia Thermal Spa - Éjszakai bőrfeltöltő krém-gél ( 3 x 2 ml)
Clinique Different Nail Enamel for Sensitive Skins - Innovatív körömlakk az érzékeny bőrnek  (teljes kiszerelés)

Bioderma Sensibio H2O - Arc és sminklemosó micella oldat ( 100 ml)
Nagyon örülök hogy végre kipróbálhatok egy ilyen - azt hiszem mondhatom rá - sláger terméket! A Krémmániás adatlapján végigolvastam már minden véleményt róla és alig várom már hogy élőben is megtapasztaljam azt a sok jót amit írnak róla. Ha minden igaz még szemfesték lemosásra is alkalmas, állítólag olyan hatékony mint az olajos lemosók! Nagyon kíváncsi leszek rá :)
Toni&Guy Sea Salt Texturising Spray - Textúráló spray tengeri sóval (75 ml)
 Nagyon érdekesen hangzik, remélem ettől tényleg olyan lesz a hajam mintha a strandról jönnék és a finom tengeri szellő készítette volna a frizurám :)
Valentino - Valentina női parfüm (1.5 ml)
 Ez az első olyan parfüm a Pixiboxban ami nem az én illatom. Valószínűleg anyunak fogom ajándékozni mert neki nagyon tetszik :)
Vichy Aqualia Thermal Spa - Éjszakai bőrfeltöltő krém-gél ( 3 x 2 ml)
 A Vichy krémeknek mindig tudok örülni, reméltem is hogy ezúttal is valami különlegességgel lepnek meg. Ez éjszakai krém amit maszkként is lehet használni, alig várom hogy kipróbáljam.
Clinique Different Nail Enamel for Sensitive Skins - Innovatív körömlakk az érzékeny bőrnek  (teljes kiszerelés)
A Clinique új körömlakkot dobott piacra nemrégiben, bevallom én erről nem hallottam csak most, a Pixiboxnak köszönhetően. Nagyon meglepődtem hogy egy ennyire új dolog is bekerült a dobozba, ugyanakkor nagyon örültem is hogy egy igazi újdonságot próbálhatok ki. Én egy klasszikus piros árnyalatot kaptam, a videóban láthatjátok is (és persze lesz vele NOTD is) szuper szín!

Ha kíváncsi vagy mik szerepeltek az előző dobozokban az alábbi linkeken meg tudod nézni. Ha pedig szeretnél regisztrálni hogy a következő dobozról ne maradj le, kattint a PIXIBOX weboldalára.
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/04/pixibox-aprilis-video.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/02/pixibox-februar.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/12/pixibox-december-video.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/10/pixibox-az-elso-igazi-beauty-box.html

Mit szóltok a mostani box tartalmához? Mi az ami tetszik benne és mi az ami nem?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

djkaty írta...

Én is a piros lakkot kaptam :-)

Anett írta...

djkaty: én reménykedtem hogy azt fogok kapni, és Te? :)

djkaty írta...

Én is nagyon örültem neki :-) Pirosból sosem árt a jobb minőségű, tartós változat.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger