2013. június 2., vasárnap

A hetem sminkekben - 22. hét

Hú kemény volt ez a hét nagyon, de lássuk előbb a sminkeket majd a végén magyarázkodom hogy miért csak négy van...
 hétfő - lila
 kedd - arany és barna
 szerda - rózsaszín
csütörtök - lila

Péntek: semmi...
Kedden hoztuk haza a kiskutyánkat, irtó aranyos! Nagyon jó kutyus egyébként mert az éjszakát végig alussza, még első este sem sírt. Viszont fél hatkor elkezdi a sírást amíg ki nem megyek hozzá és nem játszok vele egy kicsit :) Ennek az az eredménye hogy kb fél hétig játék van, aztán fél óra alatt összekapom magam és rohanás... A sminkes képeken látszik is, hogy első két nap még tudtam fényképezni termékeket is, aztán már csak egy-két képet lőttem a szememről, pénteken meg már konkrétan magamra sem jutott idő mert 10 percem volt felöltözni és meginni a reggeli kávém :) De nem gond, a játék mindenek felett!

Nekem a szerdai a kedvencem :)

7 megjegyzés:

PAncsi írta...

Nekem most a hétfő a kedvencem :-)
Kapunk új képet majd a kutyusról? :-D

djkaty írta...

Kérek képeket a kutyusról! :-) A sminkek gyönyörűek, mint mindig :-)

Gabica írta...

Mikor mi hazahoztuk a kiskutyánkat ő is nagyon jól viselkedett nem sírt, szerintem fel sem tűnt neki, hogy már máshol van :D nem hiányzott neki az anyukája meg a testvérei, de mivel egy idős néninél volt előttünk így hozzászokott a koránkeléshez, mi meg nem igazán vagyunk ennek a híve :D reggel mikor már mászkált vagy kicsit hangosabb volt akkor próbáltunk nem észrevenni, hogy tudja, ilyenkor még alvás idő van :) aztán idővel megtanulta, hogy náluk ez hogy működik...mára már akár 11ig vagy délig is alszik :D

Elíz írta...

Szerda :) A kutyusról én is néznék képeket :)

mrs__kovacs írta...

Nálam is a hétfő nyert :]

Anett írta...

Köszi lányok, természetesen lesz kép a kutyusról!

Beautyblog Gabica: hát ez nagyon jó! Nekünk is le kellene szoktatni a korán kelésről, bár szerintem ha kinövi a gyerekkort akkor abbahagyja magától is :)

E73 bioarcapolas blog írta...


Hétfő a kedvenc :)
Nagyon szeretem a kutyákat :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger