2013. június 12., szerda

Májusi kedvencek!

Kicsit megkésve bár de itt vagyok a havi kedvences poszttal!

Ebben a hónapban sok szuper termékkel találkoztam, vannak köztük újak is és vannak régiek amiket most fedeztem fel újra, illetve van ami már az előző havi posztban is a kedvencek közt volt, de nem tehetek róla - ide kívánkozott megint!

1. Clean&clear morning energy
Elfogyott a radírozós arclemosóm és mindenképp szerettem volna pótolni. Gondolkodtam rajta hogy maradok az Yves Rocher -nál de jobbnak láttam ha inkább nem kerülök az üzlet közelébe, így gazdasági okokból inkább csak a közeli DM-be ugrottam be és onnan választottam :) Méghozzá ezt a Clean&clear terméket, és szerencsére jól jártam vele, mert nagyon jól tisztít, vannak benne kisebb és nagyobb szemcsék is. Frissítő az illata és a használatát követően a bőröm is üdébbnek látszik.
2. Lavera Cleansing arctisztító víz
Erről a termékről és társairól már írtam részletesen ITT,  most csak annyit tennék hozzá hogy ezt az arcvizet használom este a sminkem lemosására és olyan szuperül hidratálja a bőröm!
3. Juvena szemkörnyék ápoló krém
Erről is írtam már részletesen ITT, ez jó példa volt arra hogy van egy termékmintám és "á csak kipróbálom mert kíváncsi vagyok rá mit tud" és aztán nem tudom abbahagyni, mert olyan jó :) nagyon megszerettem ezt a kis krémet!
4. Celine Dion edt
Ezt a parfümöt télen használtam nagyon sokat és szerintem akkoriban szerepelt is kedvences posztban már mert nagyon tetszik ez a finom, nőies illat. Aztán ahogy májusban beköszöntött a hideg őszi idő, valahogy újra előkaptam és sokat használtam, sajnos a mennyiségén meg is látszik... hamarosan búcsút kell vennem tőle.

5. Manhattan intense effect eyeshadow
A Coty-tól kapott kis csomagocskámban volt ez a duó szemfesték, amiről már akkoriban is írtam hogy ő lett a kedvencem az összes közül. Rengetegszer láthattátok már a heti smink összefoglalós posztokban is, de ha szeretnétek írok róla külön is, bár a sminkek magukért beszélnek :)
6. Maybelline lasting drama szemhéjtus
Imádom és ennyi, ő már az előző kedvences bejegyzésben is szerepelt és szerintem a következő haviban is szerepelni fog. Szintén számtalan sminkes képen találkozhattatok már vele, és egy összefoglaló poszt is készült róla ITT.
7. Essence Blossoms Etc. kiemelő púder
Ő a nagy "újra felfedezettem"! Szeretem néha elővenni a régebbi darabjaim is mert újra el tudnak varázsolni :) Így volt ezzel a púderrel is, az egyik legjobb highligter púderem.

A blogon pedig ezek voltak a legolvasottabb posztok a hónapban:
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/05/hamarosan-pixibox-special-edition.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/05/kiprobaltam-kavezaccos-borradir.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2012/04/balea-magic-summer-onbarnito-testapolo.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/05/avon-negyes-szemhejpuder-paletta-arctic.html
http://beautycrumbs.blogspot.hu/2013/06/maybelline-lasting-drama-szemhejtus.html

Szép júniust kívánok mindenkinek!


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Rami írta...

Nálam is most került elő nemrég újra az Essence highlightere, és még mindig imádom.
Na és az illata...nyami:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger