2018. július 14., szombat

Naaagy nyári felpróbálós Háda haul! (+VIDEÓ)


Vannak dolgok amiket terápiás jelleggel csinál az ember, ilyen nálam a Háda körút! Bevallom van hogy nincs is szükségem új ruhákra, csak úgy nézelődhetnékem van, kikapcsolódásra vágyom, meg új stilusok megismerésére, és ilyenkor általában bevetem magam a Hádába. Most is egy ilyen szombaton vagyok túl és sikerült beszereznem pár régóta vágyott darabot, amik talán nem épp előnyösek rajtam, de sebaj! Amiben jól érzem magam én azt viselem!




Kicsit sietnem kellett a videóval mert az alvásidő végefelé járt már, mikor az ötödik kedves követőm is rámirt Instán (@Beautycrumbsblog) hogy ugye lesz belőle haul videó?! Hát jó, akkor legyen, bár inkább ilyen instás outfit posztokat akartam belőlük csinálni. Mondjuk azt nekem nehezebb kivitelezni mert ahhoz nem árt egy másik ember aki fényképez :) de majd meglátjuk! Ha érdekel milyen nyári ruhadarabokat szereztem be, akkor katt a videóra!



Ti szoktatok Hádába járni?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger