2018. július 31., kedd

3 fürdőtermék amivel nem fogsz befürödni!


Végre tombol a nyár, igy a fürdőszoba mellett végre a szabadban is pancsolhatunk. Bár ezek a termékek most csak "belsőleg" használhatók, mégis minden cseppjükkel/darabjukkal fürdőzésre csábitanak!


Mindhárom termék elég különböző, nem csak felhasználási módjukat, illatukat hanem állagukat és "rendeltetésüket" tekintve is. Azért az idézőjel, mert nyilván mindhármat fürdésre találták ki, ám nem ugyan arra a hangulatra, lelki állapotra. Én legalábbis nem mindig ugyan úgy állok az esti rituálémhoz, van mikor egy gyors felfrissülésre vágyom, van hogy segiteni kell ellazulnom és kikapcsolnom, de van olyan is mikor nincs mese és neki kell állni egy nagygenerálnak. 


Őket használom


Ebben a bejegyzésben három különböző fürdőterméket fogok bemutatni amiket én három különböző céllal szoktam bevetni az estéim alkalmával. Ezek a következők:

  1. Yamuna csupasziv fürdőbomba - a lazító,
  2. Lush Scrubee body scrub - a felfrissítő,
  3. Nivea málnás-rebarbarás tusolóhab - a rendbehozó.


Yamuna csupasziv fürdőbomba


Ezek a kis sziv formájú fürdőbombák igazi lazitó és nyugtató hatással bírnak, akkor szoktam őket bevetni, mikor nagyon fáradt vagyok este, de mégsem tud az agyam kikapcsolni az egész napos pörgés után. Nagyon szeretem érezni ahogy a kellemes virágillat egyre bentebb kúszik az orromba ahogy a meleg víz hatására elolvad a kicsi szív. Általában 20-30 percet lazitok igy vele a kádban és ennyi pont elég ahhoz, hogy kikacsoljon és készen álljak a pihentető alvásra. Amig áztatom magam a vizben a benne lévő tápláló olajok szuperpuhává varázsolják a bőröm.


Lush Scrubee body scrub


Hát ez egy nagyon érdekes kis szerzet, a szilárd testvaj tapintásától azt hinné az ember hogy ez csak hidratálni tud, pedig neeeem! Vagyis mondjuk úgy, hogy a hasa hidratál (csak) a  háta pedig radiroz is, de nem akárhogyan! Mikor először próbáltam jött a hű-és-wáá, icipici radirozó szemcséket tartalmaz, amik úgy, de úgy megbizsergetik a bőrt hogy az felér egy jó erős feketével. Egyből felébredtem tőle testileg és szellemileg is, a bőröm pedig friss és szuper puha lett a testvajnak köszönhetően. Én úgy használom, hogy a zuhany alatt megnedvesitett bőrömnek nekiesek a hátával, főleg a problémás, narancsbőrös területeken és néhány körkörös mozdulattal felfrissitem és egyben hidratálom is. Ja és ez a mennyei méz illat, órákig érezhető a bőrömön!


Nivea málnás-rebarbarás tusolóhab


Na, tudom, már megint egy tusolóhab... de ha egyszer valami beválik akkor én azt el nem eresztem! Sok fajtát kipróbáltam már, vannak köztük jók, jobbak meg van ez a Nivea. Szerintem ezzel el is mondtam mindent, na jó nem, fokozzuk! Ez az illat és állag valami fantasztikus, tényleg mintha tejszinhabbal kenegetnéd magad, amit egy málnás sütiről csórtál le. Nagyon tömör, igy zuhanyzás közben ha viz éri nem söpri le azonnal, szóval nyugodtan lehet vele borotvát is használni. Táplálja is a bőrt, szóval nálam ez a tusolóhabok habja jelenleg. Ennél az egy habnál érzem úgy hogy tényleg az utolsó cseppig ki tudja nyomni magából a tubus a terméket, azért azt hiszem ez is elég fontos, hiszen árban az egyik legmagasabb árfekvésű hab a drogériák polcain.


Ti próbáltátok valamelyik terméket? Szeretitek?

Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger