2018. július 4., szerda

5+1 hétköznapi apróság aminek anyaként örülni tudok | #momlife


Régóta szerettem volna irni egy bejegyzést arról hogy mi a jó az anyaságban, miért jó anyának lenni, de az az igazság hogy előttem már annyian megirták ezt, minden aspektusát érintve a dolognak hogy inkább elnapoltam a dolgot. Viszont egy vicces kis felsorolásnak nem tudtam ellenállni, ami arról szól, hogy egy anya néha tényleg a legeslegeslegapróbb dolognak is tud örülni. 



Az anyai sziv sosem fogy ki a szeretetből, maximum olykor kicsit nehezebb belőle elővarázsolni. Szerencsénkre ezek az időszakos kis "zárt kapuk" hamar feloldódnak és mindannyian megtaláljuk a pillanatban rejlő szépséget. Összegyűjtöttem 5 + 1 olyan hétköznapi pillanatot ami valószinűleg mindenkinél előfordult már valamilyen formában abban a bizonyos momlife-ban!
  1. Egy héten egyszer (minimum) sikerül meginni azon melegében a kávédat, ez már csak azért is jó, mert a hét többi napján legalább tudod hogy miről maradsz le.
  2. Szerencsére divatba jöttek a nagyon szines nyári ruhák, amiken észre se lehet venni egy kis eperfoltot, vajaskenyeret vagy épp az anyatejes büfit. Bár ez utóbbinál egy jó parfüm azért nem árt mentésnek...főleg ebben a melegben...
  3. A világ második legjobb dolga ha alvásidőben jön rád a nagydolog, hab a tortán ha akad otthon egy friss női magazin, egy jó könyv vagy épp a kedvenc youtubered új videója.
  4. Ha rászánod magad a nagytakarításra tuti találsz valahol valamilyen eldugott játékot, amit az elmúlt hetekben halálra keresett a gyerek, igy most kvázi olyan mintha meglepted volna újra a kedvenc játékával. Most mondanám hogy ezt a nagytakaritósdit eljátszhatod havonta, de jó lesz az negyedévente is...
  5. Ha a párod/férjed azt írja 1 órával korábban haza tud jönni, na az maga a mennyország!
+1 amikor a gyermeked/gyermekeid egész nap nem ejtik ki a szájukon azt a szót hogy N E M !


Ti mivel egészitenétek ki a listát?

2 megjegyzés:

Csipkelány írta...

Jó volt olvasni ezt :) Nekem a múltkor jutott eszembe valami ilyesmi, bár amire én gondoltam, az inkább járulékos haszon, mégpedig, hogy nincs időm/lehetőségem a boltokban bóklászni és így egy csomó random hülyeséget megvenni és elkölteni egy csomó pénzt. Az online vásárlásra meg még nem kaptam rá :D

Anett írta...

Csipkelány: hát igen ez is benne van, mondjuk én már rákaptam az online shoppingra :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger