2013. november 18., hétfő

Manikűr vadász 5. - Az alkotások

Izgi, újra itt a manikűrvadász! Szerintem már senkinek nem kell bemutatni mi is ez a játék de ha mégis, akkor pár szóban összefoglalom lentebb :)
 Szóval, a jelentkezők véletlenszerű sorrendjéből mindenki a maga után következőtől választ manikűrt amit saját magára szabva átdolgozhat, variálhat picit és elkészíti. Majd egy közös időpontban kikerülnek az internetre. Hát ez van most, egészen pontosan az ötödik forduló!
 Nekem ezúttal Réka lett a párom, tőle kellett választanom és ERRE a manikűrre "csaptam le". A poszt első mondata nagyon megfogott, ugyanis Réka nem szereti a csillámos körmöket, én viszont IMÁDOM őket. Bizony, így nagybetűkkel. Szerintem aki olvassa a blogom erre magától is rájött már.
 Én nagyon szeretem továbbra is ezt a díszítési formát, hogy a gyűrűsujjon van csak csillámos lakk a többi pedig sima.


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

A többiek munkája:

6 megjegyzés:

Réka írta...

Ilyen formában tetszik ám a csillámos manikűr :) :) Sokkal jobb lett, mint az eredeti. Mondjuk a linkelt bejegyzés óta már én is egyre többet nyúlok a csillámok felé, meg azért már túlmutat a csillámos-gyűjteményem a time for romance-on is :)

E73 bioarcapolas blog írta...

Szép lett, nagyon tetszik a sötétkék lakk színe és a glitteres is bejövős :)

Anett írta...

Réka: ennek örülök, szerintem csodásak a glitteres lakkok :)

Erzsi: köszi :)

Eleni írta...

Uh az a Barry M lakk *-* Nagyon tetszik a manid ^^

Thimmyke írta...

De brutál jó ez a csillámos lakk! *-*

Elíz írta...

Szép együtt ez a két lakk, szuper lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger