2013. november 19., kedd

Naillendben jártam!

Még nem is mutattam milyen szépségekkel gyarapodott a gyűjteményem!
 Mivel a múlt hétfőn a lányok nagyon ügyesen az Árkádba szervezték a bloggertalit, így egyértelmű volt hogy meglátogatom a Naillendet végre. Fel voltam készülve mindenre, edzett idegszálakkal érkeztem a pulthoz, de erre nem lehet felkészülni! Az a látvány, a sok csodás lakk, a szuper márkák, a bőség zavara...egyszerűen sokkoló volt. Így gyorsan egy kérdéssel indítottam, egy lakk volt ugyanis amit mindenféleképpen szerettem volna, mégpedig az Amethyst Glitter a Barry M-től. Így ez volt az első kérdésem, hogy van-e. Volt. Egyből megnyugodtam és elkezdtem a nézelődést.
 A legjobban a China Glaze lakkok tetszettek egyébként, óóóóriási színválaszték, glitteres álomcsodák, jaj (egyébként tényleg körömlakkokkal álmodtam aznap este...) a szivárvány minden színében létezik náluk lakk szerintem. Első körben egyet választottam - a bal szélső zöldet - a mellette lévő csillivilli darab az után vándorolt a táskámba, miután megláttam Edina körmén, azonnal kellett és lementünk megvenni :)
 China Glaze - 813 Atlantis
 Annyira elvarázsolt ez a zöld csillámos árnyalat, hogy szerintem ki sem próbáltam a helyszínen hanem egyből hoztam el. Nem igazán van zöld lakkom, csak 1-2 türkizes, nyári árnyalat, de ilyen sötét egy sem. Viszont ez hihetetlenül megfogott, olyan mint a karácsonyfa feldíszítve ezernyi színes gömbbel.
 China Glaze - 1080 I'm not lion
 Ezt az ezüstösen csillogó árnyalatot lehet hogy magamtól nem választottam volna alapból, de körmön felkenve varázslatos volt! Nem csoda hogy elhoztam belőle egyet :)
 Barry M - 354 Amethyst glitter
 Éééés az Amethyst Glitter amiért indultam meg is lett! Bevallom nagyon szomorú és csalódott lettem volna ha nem lehet az enyém a kis drága.
 Golden Rose - 35 (fekete)
Végül pedig a Golden Rose márkából is elhoztam egy sima fekete lakkot, állítólag jól választottam mert szuper az állaga. Nem volt még fekete lakkom, jó lesz önmagában vagy fehér nyomdával is, és szeretném majd a zöld csillámos alá is kipróbálni.

"Sajnos" kaptam egy China Glaze színkatalógust is, amit azóta kb rongyosra lapozgattam, vadul ikszelgettem, osztottam és szoroztam melynek végeredménye az lett hogy gondolatban átálltam a körömlakkal való táplálkozásra...

Ti voltatok már a Naillend-ben? Milyen volt az első találkozás?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

9 megjegyzés:

mrs__kovacs írta...

A CG lakkok de gyönyörűek :]

PAncsi írta...

Vasárnap voltam én is ott :-)
Komolyan, alig bírtam választani, mert gyakorlatilag a készlet felét hazacipeltem volna szívem szerint :-D
Az I am not loin lakkra nagyon kíváncsi vagyok

Gabica írta...

Oh az i am not liont már én is kinéztem, annyira tetszik! :)

Elíz írta...

Gyönyörű lakkokat választottál :)

Anett írta...

Klaudia: élőben is ők fogtak meg leginkább, óriási a színválasztékuk!

PAncsi:ismerős az érzés :)

Gabica: a fényben csodásan szikrázik, nem lehet leírni azt a látványt egyszerűen :)

Elíz: köszi :)

dyna írta...

épp az éjszaka kentem fel az a-england ascalon lakkját, a nailland vesztőhely nekünk! :)
leginkább én is az oroszlános (mármint nem oroszlános:)) csodára vagyok kíváncsi, nagyon szép színe van!

Unknown írta...

Úristen, de szépek! :O Az Atlantis szerelem első látásra, várom a vele készült manit! :)

Njoythestyle írta...

Atlantis! Atlantis! Atlantis! :))))))))) Varázslatos egy lakk - én ezt eddig vajon miért nem láttam a Nailland pulnál? Várom én is a vele elkészült lakkozást! :)
Pusza: Reni

Anett írta...

dyna: már be van fényképezve az oroszlános, de nem vagyok valami elégedett a képek minőségével mert meg sem közelíti azt amit élőben nyújt. Azért majd megmutatom, legfeljebb lesz róla majd még egy poszt, ha sikerül normálisan megörökíteni a szépségét.

Gabriella: hát nem is sokat gondolkodtam rajta az biztos :)

Reni: felkentem fekete alapra...hát csak ámulok és bámulok, nekem zöld lakk ennyire még sosem tetszett! Egyébként nem szeretem a zöld színt :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger