2013. november 13., szerda

Csíkos skittlette NOTD

Jujj ezt még nem is mutattam nektek pedig az egyik régi tervem volt a csíkos körmök kipróbálása, de minden körmön kicsit soknak találtam volna, így kanyarítottam belőle egy skittlettet :)
 Szükségem van egy jó fedőlakkra, mert ez ami van már kicsit besűrűsödött, így nem tudom szép vékonyan felvinni és persze így nehezebben is szárad. Vagy nem este 11-kor kellene nekiállnom lakkozni...de mit csináljak ha csak ilyenkor jut rá időm??? Inkább ne álljak neki? Hát azt már nem :)
 Szerintem cuki párost alkotott a glitteres és a csíkos így egymás mellett. Bár a lila helyett választhattam volna valami más színt is, csak nem tudom mit. Biztos elkészítem még máskor is ezt a csíkos mintát, csak megpróbálom majd vékonyabban kivitelezni.
 Felhasznált lakkok:
  • OPI - Bring on the bling
  • OPI - Tomorrow never dies
  • L'Oreal - Snow in Megeve
  • Rose nails fekete díszítő lakk
  • Essence top coat

Ti szeretitek a csíkos körmöket?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Manna (mannakörmök) írta...

nagyon tetszik. :)

Eleni írta...

Nekem is nagyon tetszik! :) Most jelezném, a körmös kihívás utolsó manija hasonlít a tiédre, csak annyiban hogy nekem is ugyanazok az ujjaim csíkosak mint neked, de a színek mások, viszont már rég be van fotózva, de szólok ha látod a bejegyzésem november végén, nem tőled loptam az ötletet :) Tudom sokan csinálnak ilyen manit, de nem szeretnék félreértést, úgyhogy csak szimplán egy rugóra jár az agyunk :D

Anett írta...

Köszi lányok :)

Azrail: ugyan már, én is ezer ilyen manit láttam a neten, szóval nem én találtam fel a spanyol viaszt (ez esetben sem) Kíváncsi leszek Te milyen színeket használtál :)

Elíz írta...

Szuper lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger