2013. november 20., szerda

Bye-bye old stuff, avagy selejtezzünk együtt! - szájfények

Nagy szelektálásba kezdtem, muszáj rendet tennem a sminkcuccaim között, mert már sok a használhatatlan dolog köztük.
Elsőként a szájfényekről került fel Youtube-ra a videó, amiben kiválogattam azokat a darabokat amik már használhatatlanok. Összesen négy darab szájfény került kidobásra, ezek mind megadták már magukat az idő vas fogának. Megváltozott az állaguk és az illatuk sem volt épp bizalomgerjesztő, így megváltam tőlük. A négy közül a NYX -et sajnálom picit, ezt nagyon szerettem, a többiért nem kár. Az ecsetes Elf például nem sokszor volt a számon, fura ragacsos volt a kezdetek óta, nem szerettem.
Néha nem árt egy ilyen nagyobb szelektálást végrehajtani nem csak a ruhatárunkat illetően, mert teljesen fölöslegesen foglalják a helyet az ilyen használhatatlan dolgok. Ráadásul az ember azt hiszi hogy van sok szájfénye/spirálja stb és közben kiderülhet hogy a fele már használhatatlan.
Készítettem a műveletről videót is, hátha kedvet kap valaki és nekiesik az otthoni készletének... így legalább egy picit betekintést nyerhettek a sminkkészletembe. Egyben vettem fel a szájfények, spirálok és rúzsok szelektálását de kénytelen voltam megvágni mert 50 perces lett... szerintem az emészthetetlen hosszúság így egyben. Szóval első körben következzenek a szájfények.

A videót itt nézhetitek meg:

Ti szoktatok szelektálni a sminkes dolgaitok közt néha?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Várom már a többi kört is, én is nemrég szelektáltam. Illetve bevallom, kiváncsi is vagyok az összegyűlt kollekciódra és arra, hogy mi az ami neked bevált, mi az ami nem.. :) Általában nálad mindig találkozok valami (számomra) újdonsággal! :)

Queen of my mistakes írta...

Szeritem némelyikkel túl kíméletes voltál... :) Illetve én a helyedben már nem vennék újakat, igyekeznék elhasználni a meglévőket, mert ahogy látom majdnem minden színből akad egy :D Nekem most perpill 4 db szájfényem van, de azt is rengetegnek tartom, főleg mire elhasználom őket... :D Várom a többi részt is! :)

Anett írta...

Gabriella: örülök hogy tetszett az első rész :) szerintem meg fogsz lepődni de nem valami nagy a sminkkészletem, legalább is szerintem. Kb annyi amit a videó elején látni lehet, de a későbbiekben majd részletesen is kiderül :)

Mea: melyikkel voltam kíméletes? Még az egyik Nyx szájfényen és az Essence Marble mania darabon gondolkodtam ma reggel is mert pont a kezembe akadtak de visszatettem őket.... :) Egyébként igyekszem használni is őket, csak hát szeretek mindig újakat kipróbálni. De most egy darabig nem tervezek újat venni!

Smejka írta...

1-2 darab azért volt, amit én is kitettem volna, de szép mennyiség így is, élveztem, és már várom a folytatást! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger