2020. november 16., hétfő

NOTINO haul az ünnepekre hangolva! (VIDEÓ)

 

Sziasztok! Ti már elkezdtétek a készülődést a közelgő ünnepekre? Én ezennel igen, jobb, ha nem hagyom az utolsó pillanatra, hogy ne kelljen kapkodni, idegeskedni, és ki tudja mit hoz a holnap ugye. Most különösen nagy előnyben részesítem az online ajándék beszerzést, kevesebb emberrel kell érintkezni, biztonságosabb és kényelmesebb is, ismét szétnéztem hát a Notino oldalán.


Választhattam tőlük néhány terméket, és ezúttal már őszi/téli termékeket keresgéltem, sőt karácsonyi ajándéknak valót is! Ne feledjétek, hamarosan Black friday lesz az oldalon, amikor különösen nagy kedvezményekkel lehet náluk vásárolni. Minden csomagból van egy különösen kedvenc termékem, most sincs ez másként. A legnagyobb favoriton ezúttal az új kollekciós xx by Revolution Luxx szemfesték paletta a Tuxxedoo színkombinációban, ami fantasztikus árnyalatokat tartalmaz, a videóban mutatok is néhány színmintát belőle és hamarosan érkezek egy sminkkel is vele! Természetesen ezúttal sem maradhattak ki a válogatásból a fátyolmaszkok, ezt nálam már megszoktátok gondolom, a többit pedig a videóban megmutatom! Ha még nem láttad katt ide:





Ti készültök már az ünnepekre?

Anett


* A videóban bemutatott termékeket tesztelésre kaptam a Notino webáruháztól.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger