2018. június 13., szerda

Nyári optikai láb-tuning

Van néhány olyan apróság, nevezhetjük praktikának is, amivel nyáron kicsit dobhatunk a lábaink megjelenésén. Ugye ez az a testrészünk ami csak a jóidő beköszöntével kerül elő, igy - én legalább is - hajlamos vagyok amúgy elfeledkezni és gondoskodni róla.


Amivel nekem bajom van a lábaimat illetően - azon túl hogy lehetne izmosabb, khm... - az az hogy hófehérek. De tényleg, hiába teszem ki a napra akár órákra is, semmi de semmi szint nem tud magára szedni. Emellett a szőrtelenitéssel is meggyűlik a bajom időről-időre, igy most lássuk mik az én praktikáim amivel nyárra formába hozom a lábaimat.


Az első és legfontosabb az a rendszeres radirozás, hogy megszabaduljunk az elhalt hámsejtektől. Ez egyrészt azért fontos mert szebben barnul a bőr (haha, már akié, mert az enyém semmit nem barnul), másrészt szebben fogja meg az önbarnitó (na ez az én területem) és mindemellett csökkenti a szőrbenövést is. Valamint egy jó kis masszázs nem árt a narancsbőrnek sem ugye, főleg ha kiegészitjük valamilyen célzott készitménnyel, vagy egy kis kávézaccal :) 


A radirozást én napi szinten "űzöm" ezért egy olyan alternativát kerestem ami gyengéd és kiméletes a bőrhöz, de azért megdolgozza azt, amit bármilyen tusfürdővel vagy épp bőrradirral lehet használni, és adott esetben az sem baj ha a testem más tájékán - például az arcomon - is tudom használni. Na most ez a Spiritime Gourmet Time masszázskefe pont ilyen, nagyon sokoldalúan használható, lehet belőle igazi kisördög testradir ha mondjuk valami tengeri sós radirt teszek rá, de lehet pihepuha arctisztitó is belőle egy finom habzó arctisztitó segitségével. Belül szivacs van, ami segit felhabositani a terméket, az anyaga pedig szilikon, igy nagyon puhák a kis sörtéi. Szuper alternativa lehet a jóval drágább ilyen szilikonos arctisztitóknak... A legtöbbet a saját tusfürdőjével használtam, ami a Spiritime moisturizing shower gel névre hallgat, és tényleg annyira hidratál és annyira szerettem hogy szinte már el is fogyott. Nagyon kellemes vaniliás illata van, nem tartalmaz ugyan radirozó szemcséket mégis nagyon hatékony volt a masszázskefével együtt.


Ha alaposan leradiroztam a bőröm, jöhet az egyes számú probléma, a barnaság hiánya. Tényleg akár órákig égethetném a lábaim a napon akkor sem történne velük semmi már ami a barnulást illeti, igy kénytelen vagyok más alternativához nyúlni. Nekem nagyon bejöttek az önbarnitós testápolók, ezek olyan hidratáló krémek amit az egész testen lehet használni (van amit az arcunkon is, mindig olvassátok el a cimkét a terméken!) és azon túl hogy puhává varázsolják a bőrt még egy enyhe barna árnyalatot is kölcsönöznek. Van amelyik elég büdös....de ez a Sundance szerencsére a jobbik fajtába tartozik és egész kellemes az illata és a szine is tetszik, nem lesz narancsos. Én minden másnap bekenem vele a lábaimat, igy szép enyhe napcsókolta szint kapnak. Azért használom igy, viszonylag sűrűn, mert minden nap leradirozom egy picit a bőröm a fent emlitett masszázskefével, igy nyilvánvalóan a barnaságból is veszitek nap mint nap.


A másik "szőrszálhasogató" kérdés nálam az szőrtelenités. Mivel, hogyan és mikor? A tavaszi Glamour napokon vásároltam ezt az epilátort ami egy Philips Satinelle Advanced 7kiegészitővel ellátott készülék és most ismerkedem vele. Vagyis próbálkozom kisakkozni hogyan kombináljam az epilálást és a borotválást hogy a legjobb hatást érjem el vele. Ugyanis 13 éves korom óta szőrtelenitem a lábaim, főként gyantát használtam erre de aztán áttértem az epilátorra. A szőreim annyira foltosan nőnek és hol gyengék - igy elszakadnak inkább - hol meg erősek, hogy hiába megyek át az epilátor fejjel, szinte mindig van ami épp növésben van és zavaró. Ehhez még hozzájön hogy borzasztóan kipöttyösödök tőle és tele leszek benőtt szőrörökkel hiába küzdök....szóval egyelőre még próbálkozom vele, de hamarosan róla is irok részletesen itt a blogon.


+1 tipp

Én mindig kilakkozom a lábkörmeim is, nekem igy jobban tetszenek. Viszont ha tudom hogy sokáig nem fogok tudni ezzel foglalkozni akkor inkább egy natúrabb árnyalatot választok, igy nem olyan feltűnő ha esetleg pár nap után elkezdett kopni a lakk. Ezzel is nyer az ember pár napot :)

Ti mivel dobjátok fel a lábaitokat a nyár beköszöntével?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger