2016. június 11., szombat

Pixibag bikini - Egy majdnem 'first impression' VIDEÓ!


Bevallom még sosem rendeltem Pixibag-et, valahogy nekem a box mindig vonzóbb volt, bár egy ideje már inkább a pure változatát részesitem előnyben, most mégis rendelésre adtam a fejem.




Lelövöm a miértet, egyértelműen belezúgtam a tatyóba! Piros is, ananászos is, szuper a felirat és még vizálló is, szóval nálam telitalálat! A benne lévő termékekről pedig a videóban részletesen beszámolok! Ha valaki nem ismerné ezt a "meglepetés szolgáltatást" annak irány a Pixibox oldala: www.pixibox.hu





Ti megrendeltétek?

2 megjegyzés:

azurether írta...

Hát ez nagyon gyenge volt, mint egy ideje mindig... pixiék egyre lejjebb adják a szintet, megfognak a kampánnyal, tök jó a táska, és ennyi. Mi ez a sminkcucc??? Ki használ ilyen lehetetlen színeket :( lehet, hogy a magyar csajok csak ilyen erőtlen beautyboxokat érdemelnek, passz. Az a kendő, pffff, minden eszembejut róla, csak a beauty szó nem

Anett írta...

azurether: nem tudom, talán most hogy van konkurencia a box "piacon" lehet majd változik a helyzet. A kendőt meg bevetettük asztalteritőként a hétvégén :) másra nem hiszem hogy használnám.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger