2016. június 8., szerda

L'Oreal Casting Creme gloss - 323 Étcsokoládé | Teszt


HAJFESTÉS!

Már épp itt volt az ideje hogy újra befessem a hajam, már jóval több mint egy hónapja volt az első otthoni kisérletem vele és bizony már se hire se hamva nem volt a festéknek a hajamon.



Az első próba egyébként nagyon jól sikerült, jó kis festéket sikerült választanom - poszt ITT - most viszont természetesen a kisérletező kedvem győzött és egy másik tipussal próbálkoztam. Ez a Casting Creme gloss nevű étcsokoládé árnyalatú hajfesték egyébként sokak kedvence, nekem is szimpatikus volt leirás alapján ezért esett rá a választásom. És persze azért is mert ammóniamentes valamint egyszerű felvitelt igért.


A doboz a "szokásos" elemeket tartalmazta: szinelőhivó a csőrös tubusban, ebbe kellett belenyomni a festéket a kis fém tubusból majd jól összerázni. Volt hozzá két nagyon jó minőségű "gumikesztyű" az az egyszer használatos, de tényleg nagyon strapabiró fajta, valamint egy végső ápoló balzsam méhpempővel, ami ráadásul több alkalomra is elegendő mennyiséget tartalmaz. 

A felvitele először kissé furcsa volt, féltem hogy a tubusból majd nagyon fog folyni de szerencsére nem igy volt. A csőrös kialakitásának köszönhetően valóban könnyű vele becélozni a hajtöveket, ez azoknak lehet hasznos akiknek nagyon látszik a lenövés. A fél fejemnél kezdtem pánikba esni hogy nem lesz elég a festék de szerencsére az én hajhosszomra is simán elegendő volt ez a mennyiség. Igyekeztem a kritikus területekre - ahol sok az ősz hajam - többet tenni és jól eldolgozni, ezért elég szépen össze is kentem magam itt-ott. A leirásban is szerepel de én amúgy is megtettem volna hogy a procedúra előtt alaposan bekrémeztem a bőröm hogy ne legyek festékes a végén nagyon, de sajnos ez vajmi keveset ért, alig birtam ledörzsölni a fülemről meg a homlokomról a foltokat. Persze pont utána mennünk kellett el itthonról... olyan jól néztem ki, volt ahol barna foltos voltam máshol meg vörös a sok dörzsöléstől....


20 perc hatóidőt irt a papir, én ennyit is hagytam neki majd lemostam, elég sokáig tartott kiöbliteni és persze a törölközőt is megfogta. A balzsam amit mellékeltek hozzá nagyon szuper illatú, mintha tömény mézzel kenegettem volna a fejem és a hajam is szép puha, sima lett tőle. Jó ha az egyharmadát elhasználtam, igy ennek a jótékony hatását még legalább két alkalommal élvezhetem. 



Jöjjön akkor a végeredmény:
Őszintén? Igaz hogy ez csak a második otthoni hajfestésem volt igy nincs sok tapasztalatom, de az első jobban tetszett minden szempontból. Azt könnyebbnek találtam és a végeredménye is jobban tetszett. Itt most kicsit csalódtam az őszfedésben, eléggé vörösek lettek azok a szálaim. Összességében pedig - oké hogy nem vasaltam ki után a hajam de nem is szoktam amúgy sem - valahogy olyan kusza lett az egész frizurám, pedig az első festésben pont azt szerettem még hogy utána olyan volt mintha ki lenne vasalva a hajam. Az étcsokoládé szin amúgy nagyon tetszik, teljesen olyan mint az eredeti hajszinem. 

Ti próbáltátok már ezt a festéket? Nektek bevált?

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Akkor sem használtam drogériás festéket, mikor még nem tanultam fodrásznak. Azóta főleg nem. 😞

Unknown írta...

Akkor sem használtam drogériás festéket, mikor még nem tanultam fodrásznak. Azóta főleg nem. 😞

Anett írta...

Judit mi a gond velük?

Unknown írta...

Fodrász oktató szerint, kerítés festék. Látszik hogy matt, nem fed jól, stb.

Unknown írta...

Fodrász oktató szerint, kerítés festék. Látszik hogy matt, nem fed jól, stb.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger