2016. június 16., csütörtök

Collistar Mascara Infinito szempillaspirál | Teszt


Ezer meg egy éve nem próbáltam már új szempillaspirált, na jó ez persze nem igaz mert kb folyamatosan keresem-kutatom a jobbnál-jobb spirálokat, csak mostanában valahogy alább hagyott a lelkesedésem a sikertelenség miatt. Ma azonban egy újabb áldozatról fogok beszámolni!



A Collistar márka nekem teljesen ismeretlen volt eddig, bevallom azt is hittem hogy ők csak arcápolásban utaznak, de nem, mert vannak sminktermékeik is. Ez az olasz luxuskozmetikai márka elég széles termékkinálattal rendelkezik mint utólag kiderült számomra, mert testápolási sőt hajápolási vonalon is jelen vannak. 



Nem sok mindent tudtam erről a Mascara Infinito spirálról, csak az hogy a nevéből arra következtethetek hogy végtelenül dús és ivelt pillákat fog eredményezni. Meg persze hosszúakat is. Nálam egyébként az első két szemponton szoktak elbukni - vagy sem - a spirálok, ugyanis a hosszúsággal nincsenek problémáim. Ez sem vett le a lábamról maradéktalanul, mondjuk azt hogy egy erős négyes (5/4) a végső osztályzatom neki, mert azért egy kicsivel több dúsitást én még elviseltem volna. De most hogy jól lelőttem a végeredményt, nézzük részleteiben milyen is ez a szempillaspirál és mit is tud.

  • a szilikonkeféje hajlékony és vékony, igy a kisebb szálakat is könnyű elérni vele,
  • a kefe vége kicsit sok festéket vesz fel, ezt érdemes letörölni róla,
  • intenziv fekete szine van,
  • több rétegben is felvihető, de érdemes gyorsan dolgozni vele mert nagyon gyorsan szárad és utána már összetapasztja a szálakat.
  • ilyen esetben szempillafésűvel szétválaszthatjuk őket, szerencsére nem potyog a festék szárazon sem.
  • a hosszitó és ivelő tulajdonságával elégedett vagyok, de szerintem produkálhatna dúsabb végeredményt egy réteg után is. A képeken két rétegben látható a pilláimon.
Végezetül pedig jöjjön néhány előtte-utána kép is, és döntsétek el Ti is hogy mennyire infinito ! :)






Szerintetek elégedett lehetek a végeredménnyel?

2 megjegyzés:

Nóri - Fifty Shades of Women írta...

Szerintem tök szép pilláid lettek tőle! :)

Anett írta...

Köszi Nóri!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger