2016. január 13., szerda

Újdonságok a fürdőszobámból - 2015 december

Megint elég izgalmas volt a december ami a fürdőszobai termékvándorlást illeti, sok minden fogyott és sok szép, új dolog került használatba is. 

Azért most már elmondhatom hogy "feléltük" a készleteket, nem igazán van bontatlan tubus a szekrény mélyén, szépen lassan minden bekúszott a fürdőbe, a jól megérdemelt helyére. Van most itt kádfürdőzéshez használt termék és tusoló készitmény is, a hajápolásban is kipróbáltam egy új terméket és egy minta is elfogyasztásra került, ami az arcápoláshoz kapcsolódik. Lássuk!



Zoella Foam sweet foam
Kicsit csalok, mert őt már azt hiszem novemberben elkezdtem használni, de akkor nem volt ilyen poszt úgyhogy most idevettem. Még kint vásároltam Angliában ezért szép emlék lesz de kb ennyi. Egy tusfürdőtől amúgy sem várok el sokat, mondjuk az plusz pont ha sokáig finom illatos marad tőle a bőröm. Ezen felül kellemes, nőies illata van és jól hidratál is, szóval szeretem, csak aki ezt a flakont kitalálta neki azt főbe kéne lőni, mert olyan kemény hogy alig lehet kinyomni belőle a terméket....

Eucerin micellás viz
Ez egy minta kiszerelésű termék szóval nem használtam hetekig, de néhány alkalomra elegendő volt. Nem rossz, tette a dolgát szépen, eltávolitotta a sminket és a szennyeződéseket szépen, nem irritált. Viszont nem éreztem azt hogy "hűdesokkaljobb" mint a drogériás micellás vizek, szóval nem érzek késztetést a megvásárlására. Szerintem igazából akinek érzékeny a szeme, annál lehet tesztelni ezeknek a micellás vizeknek a kiméletességét.
L'Oreal mythic oil
Nem vagyok tőle elájulva, mondhatjuk hogy nekem egyáltalán nem vált be. Hiába kenek bármennyit belőle a hajamra max azt érem el hogy zsiros hatásúvá válik. Valahogy megül a hajszál felszinén és semmi nem történik vele. Lassan az elfogyottas posztba is bekerül majd mert elég sokat használok belőle egyszerre hogy legalább a hajvégeim ne legyenek olyan sprődek, ha már olaj...
Kneipp fürdősó válogatás
A kádfürdőzés mindig is az én egyik kedvenc (otthoni) kikapcsolódásom volt és lesz is még, főleg ha ilyen szuper termékeket fedezek fel hozzá. Ezt a pakkot az Iparfümériától kaptam és alig vártam hogy kipróbáljam ugyanis nem igazán használtam még fürdősót.
Ez a szett négy különböző illatú csomagot tartalmaz, mivel németül egy mukkot nem tudok igy rá kellett keresnem mit is ir a csomagolás. 

A sárga - Citrom és napraforgóolaj
A lila -  Vörös mák és kender
A kék - Citromfű
A piros - Gránátalma és amaránt olaj

A fürdősók mindegyikére igaz, hogy mentesek a kémiai adalékoktól, tartósitószerektől, szinezékektől, környezeti behatásoktól és növényi nyomelemeket tartalmaznak. Egy-egy tasak egy fürdésre elegendő kristályt tartalmaz, kb 36 fokos vizbe kell szórni és teljesen feloldani, aztán jöhet a nagy csobbanás. Nagyon jó lazitó és szinterápiás hatásuk is van, ugyanis gyönyörű intenziv szint kapott tőlük a viz - olyat amilyen a tasak is. A kedvencem a citrom és napraforgóolajat tartalmazó volt, mert amellett hogy rendkivül jól felfrissitett egy nehéz nap után, még a bőröm is finom puha lett utána, ennél tényleg éreztem az olajat és annak jótékony hatását. A többi is nagyon kellemes fürdőzést biztositott, felértek egy illatterápiával is :)


Ti milyen újdonságokat próbáltatok ki mostanában?

4 megjegyzés:

Nikolett Gyaraki írta...

Zoella termékeket nagyon szeretnék kipróbálni. :)

Anett írta...

Nikolett: hát elég kis guszta a kollekció, itthon sajnos csak külföldi webshopból elérhető

Rami írta...

Jajjj annyira szeretném a Zoella termékeket. :D
Lehet, hogy feelunique rendelés lesz ebből :D

Anett írta...

Rami: ahh ott láttam fürdőbombát is :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger