2016. január 21., csütörtök

Smink! | MUA Luxe Paradise


Már pár hete is van annak hogy kikerült a blogra a MUA LUXE paletta tesztje és akkor igértem ha sikerül elfogadható képeket készitenem egy vele készült sminkről akkor jön vele egy sminkes poszt is. Ime, mondjuk hogy jó képek lettek, az előzőekhez mérve legalább is biztosan.
A palettáról a tesztet ITT tudjátok elolvasni, igy most nem mennék bele hogy milyen is maga a paletta, miket tartalmaz és milyen a minősége. Én szeretem, az már egyszer biztos. Mivel csak fényes árnyalatokat tartalmaz igy szükségem volt mellé egy matt szineket is tartalmazó palettára, ez esetben a Catrice Chocolate nudes volt a társam, róla is irok hamarosan mert megérdemli a kicsike :)

A palettából a kedvenc szineimet használtam - bár mind tetszetős - de mégis az arany, a bordó és rezes árnyalat az ami a kedvencemmé vált. Attól hogy aranyat használtam még nem mondanám kifejezetten alkalminak ezt a szemsminket, szerintem nem túlzás hétköznapra sem. Csak a mozgó szemhéj közepére tettem belőle, belül halvány rózsaszin, külső V-ben pedig bordó egésziti ki.
A mélyitővonal elsatirozásához használtam egy kis matt, középbarnát, ezen felül az alsó szemhéjon mentem át egy világosabb bézs szinnel az összhatás kedvéért. Mivel tust ritkán használok csak, ezért egy fekete szemceruza és egy tusecset segitségével egy vékony, alig látható kis cicaszemet rajzoltam. Ezután a szememen már csak a spirálozás volt hátra és kész is volt az egész. Azt még megjegyezném hogy a Catrice szemhéjalapja szuper, jól lehetett rajta dolgozni és tartós is lett a smink.





Felhasznált termékek:

  • MUA Luxe - Paradise paletta
  • Catrice szemhéjalapozó
  • Catrice chocolate nudes paletta
  • Avon supershock szemceruza - black
  • Avon winged out szempillaspirál - black
  • L'Oreal lumi magiq korrektor
  • TheBalm Cabanaboy pirositó
  • Labello lip butter - kókuszos
  • Rimmel rúzs - 500 Diva red


Szeretitek az arany árnyalatit szemsminkben?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger