2016. január 19., kedd

Mommy style nails | NOTD

Az ella+mila lakkokkal még az Instagramon futottam össze jó régen, aztán egy ideje már egyikük a sminkespolcom lakója és karácsonyra kaptam mellé még négy kiselefántot. Ezek közül láthattok most kettőt manikűrben is.
 Az első elefántos lakkommal még Edina lepett meg, borzasztóan örültem neki és nagy becsben tartottam, mindig szem előtt a polcomon. Ő volt az egyetlen akinek nem kellett dobozba bújnia, mindig látni akartam és persze áradozni róla hogy mennyire cuki! Valószinűleg túl sokat is dicsértem mert párom párom úgy érezte - nagyon helyesen - hogy el tudnék babusgatni még párat belőlük. Ő lepett meg tehát ezekkel a példányokkal karácsonyra, és még két árnyalattal. És hát a kollekciót is jól megválasztotta - Mommy...elég stílusos :)

 A mai posztban a nude attitude és a cosmo pink lesz a szereplő, a nude krém finisű mig a pink - javitsatok ki ha tévedek pliiiz - duokróm lakk, vagyis a fényben kissé lilás árnyalatban játszik, az üvegen is látni lehet. Mindkettőnek jó krémes az állaga de a nude-ból kell három réteg hogy ne legyen csíkos, a pink viszont kettőben is tökéletes.


 Egy kis glitterrel dobtam fel a manikűrt, nem pont igy akartam őket felpakolni, csak marha nehéz lett volna egyenes vonalat alkotnom fél szemmel :) a másikkal Szofit figyeltem ahogy épp szétkapja a szobát - mommystyle 



Ti ismeritek az ella+mila lakkokat?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger