2014. január 24., péntek

Smink és teszt: a Ragyogó orchidea jegyében (Pantone-2014)

Erre az évre a ragyogó orchideát választották az év színének aminek én különösen örülök ugyanis a lila az egyik kedvenc színem. 
Végre egyel több okom van szép lila sminket készíteni nap mint nap! Igen, kb év eleje óta nagyjából minden nap belecsempészek egy pici (néha sok) lilát a sminkembe, jellemzően a szemsminkbe, de arra gondoltam hogy egy lilás árnyalatú pirosító vagy egy hűvös lilás árnyalat a számra szintén jól mutatna rajtam.

"A Radiant Orchid szín, a fukszia és lila harmóniája, rózsaszín alhangokkal, önbizalmat sugall , túlcsordul az életörömtől, szeretettől, egészségtől. Ez a szín magával ragad és elcsábít... " - mondta Leatrice Eiseman, a Pantone Color Institute ügyvezetője. (forrás) Amivel én teljesen egyet értek!

Mivel a reggeli fényviszonyok elég gyatrák így mostanában nincs heti sminkes összefoglaló a blogon, szóval ki voltam már éhezve egy ilyen posztra!
 Hétköznapra azért nem viselek harsány lilát, így maradtam a szolidabb változatnál: krémes alapba ütögettem fel a lila árnyalatot, a külső szemzugba egy kis sötétbarnát is satíroztam. A tusvonalról továbbra sem tudok lemondani, minden nap viselem, főleg mert megtaláltam az új kedvenc tusomat - amiről hamarosan részletesen is fogok írni. Az arcomra egy kis CC krémet tettem, de tényleg csak a tág pórusokra amolyan korrektorként, és egy világos hab állagú pirosítót használtam. Végül szempillaspirál és egy természetes árnyalat a számra és már kész is vagyok!
 Felhasznált termékek:


Sosem próbáltam még Artdeco szemhéjpúdert és igazából ilyen "baked" típusú szemfestékem sincs még, de nagyon kíváncsi voltam hogyan is működik. Igazából én nem vettem észre különbséget más, sima szemhéjpúderrel hasonlítva, én azokat is szoktam szárazon és nedvesen is használni. Talán annyit érezni hogy ez a típus kicsit keményebb és sokkal szebb fénye van nedvesen mint a sima társainak. Első ránézésre a pan-ben azt hittem tele van csillámmal de nem :) szerencsére ez csak a fénye. Nagyon pigmentált, és ezt még lehet fokozni ha nedvesen visszük fel a szemhéjra. A mintákat alap nélkül készítettem, a sminkben pedig szárazon, krémes alappal viseltem. Az így elért végeredmény valahol a kettő közt van, a száraz alap nélküli és a nedves között. Nekem hétköznapra ennyi pont elég is. Egy picit porol, ezért is szeretem ha van alatta valami amibe bele tud tapadni, de amúgy is mostanában minden alá kenek fel valamit (igen, a Maybelline Color Tattoo-ját és persze hogy On and on bronze...de ennél a sminknél kivételt tettem). 

Bevallom magas elvárásaim voltak a termékkel kapcsolatban mert azért mégis csak egy Artdeco, és szerencsére nem kellett csalódnom. A héten volt már szó a blogon az ilyen csalódásaimról és nem szerettem volna ha ilyesmivel kezdődik ez az év.

Nektek tetszik az idei év Pantone színe?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

7 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Imádom a lilát, szóval ez a szín telitalálat nálam! :) Nagyon szép.

Csipkelány írta...

nagyon szép lett :)

PAncsi írta...

Szép lett a smink, nagyon tetszik ez a szemhéjpúder!
Én is szeretem a lilát!

Anett írta...

Köszi lányok! :)

Ági írta...

Nagyon szép lett! :)

E73 bioarcapolas blog írta...

Nagyon szép lett a sminked és ugyanilyen jól is áll:)

Njoythestyle írta...

Csodásan mutat Rajtad! :)
Pusza: Reni

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger