2014. január 2., csütörtök

Fekete csillámos NOTD

Megint egy egyszerű csillámos díszítést hoztam mára :)
Meg tudnám ideologizálni hogy miért festem mostanában egyszerűre a körmeim, de maradjunk az őszinteségnél: időhiány és lustaság. Ja és borzasztóan idegesít hogy a fedőlakkom kb minden manikűröm tönkreteszi, ideje lenne már vennem helyette egy újat!
Szóval teljesen egyszerű lett megint ez a lakkozás, fekete alapszínre vittem fel a BarryM Amethys glittert. Mindkét lakkot imádom továbbra is, a Golden Rose egy rétegben is tökéletesen fekete, az Amethys glitterre meg mit is mondhatnék? Csodás csillám csoda!

Ti milyen egyszerű körömdíszítést használtok ha kell valami mutatós de gyorsan?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Njoythestyle írta...

Mesések ezek a glitterek! :)
Nálam a folyékony homok lakkok a jolly joker lakkok ebben az esetben, mert mindig több van bennük az egyszerű alapszínnél és az egyszínű csillogásnál :D
Pusza: Reni

Eleni írta...

Nagyon tetszenek az ilyen manik :) Régóta szeretném kipróbálni fekete alapra a színes glittert, aztán valahogy elmarad. Lehet mert közel 10 évig csak fekete volt a körmöm, most élvezem, hogy színes :D Persze azért van fekete lakkom mert alap darab nálam :)

Elíz írta...

Egyszerű, de nagyszerű! :)

Anett írta...

Reni: igazad van, a homok lakkok szintén ilyen bármikor bevethető kis extraságok! Én is imádom őket :)

Azrail: ú régen egyébként nekem meg mindig sötétbarna volt a körmöm. Volt vagy 10 különböző sötétbarna lakkom és más szóba se jöhetett! Azóta meg nincs egy sem, már nem szeretem a barnát :)

Elíz: köszi, örülök hogy tetszik! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger