2014. január 16., csütörtök

Lush - első benyomások (+VIDEÓ!)

Nagyon szeretem a "first impressions" videókat nézegetni Youtube-on, így ez a mai nálam egy ilyen lesz. Mivel naponta szembe jött velem a Facebook-on hogy milyen szuper akció van a Lush-nál, így elérkezettnek láttam az időt hogy kipróbáljak néhány terméket tőlük.
Ugyanis eddig még semmit nem próbáltam tőlük, viszont tudtam ha egyszer beteszem az üzletbe a lábam akkor az büntetés lesz a pénztárcámnak mert hagyom magam befolyásolni az illatoknak. Ezért úgy döntöttem hogy webshopból rendelek és személyesen veszem át az üzletben az árut.

Tehát mindent 50%-os kedvezménnyel sikerült megvásárolnom, ami azért is jó mert mint fentebb írtam most ismerkedtem meg először a Lush termékeivel, így picit látatlanban pedig nem szerettem volna túl sokat költeni a kísérletezésre. Szóval végül egy ajándékcsomagot és a híres Buche de Noel arctisztítót rendeltem meg.

Rengeteg dolog tetszett a honlapon, már bánom hogy nem került a rendelésembe egy-két fürdőgolyó, pedig voltak köztük nagyon érdekesnek tűnők, ezért is volt számomra könnyebb neten keresztül vásárolni...nem éreztem azokat a finom, csábító illatokat, így sokkal könnyebben húztam meg a határt a költekezésben :)
Tehát ismerkedés gyanánt egy ajándékcsomagot és a híres Busche de Noel arctisztítót rendeltem meg. Kaptam még mellé három nagyon érdekes mintát is, óriási szerencsémre az egyik a Popcorn ajakradír amit szintén nagyon szerettem volna mindig is kipróbálni!
Az ajándékcsomag a Zing nevet viseli és ez a narancsos Orange jelly szappan és a Rub Rub Rub testradír volt benn. Mivel nincs testradírom és már régóta szerettem volna egyet ezért döntöttem emellett. 

A Buche de noel arctisztítóról pedig már annyit hallottam/olvastam és annyian szeretik hogy nagyon kíváncsi voltam rá hogy vajon mit tudhat, mi olyan különleges benne, ezért mikor megláttam hogy szintén fél áron kapható - bevallom miatta döntöttem a vásárlás mellett. Úgy érzem hogy 1275 Ft-ért megszerezni egy rég áhított terméket nagyon jó döntésnek mondható!
Hát belülről elég érdekesen néz ki, azt hiszem a videóban is elég érdekes fejet vágtam hozzá :)


Kaptam a vásárlás mellé három termékmintát is, melyek közül egyértelműen a Popcorn ajakradír az amire a leginkább kíváncsi voltam mindig, de ha csak illat alapján kellene választanom közülök akkor a Karma krém lenne a tuti befutó nálam.


Ti próbáltatok már valamit a Lush termékei közül?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

6 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Imádom a Lush cuccokat, náluk találtam meg az eddigi legjobb arctisztítómat és sampont is. Ha bemegyek az üzletbe, a leragadás garantált :D

Viktória írta...

Hú, régen sok mindent használtam a Lush-tól, nem is tudom, hogy miért nem járok már az üzletbe (ok tudom, nem esik útba :D ). A karácsony utáni akciókat megéri kihasználni, ez tény! :) Én soha nem kaptam mintát a hollandoktól, örülök, hogy a magyar bolt erre is szentel figyelmet :)

Unknown írta...

Még nem próbáltam, pedig egy hete én is átvettem a csomagom! A Buche de Noel volt nálam is az első, ami a kosárban landolt. Annyit jót olvastam róla, hogy muszáj volt beszerezni. Mellé rendeltem még egy fürdőgolyót, és egy habfürdőt. És 1 minta helyett 4-et kaptam. ^_^
Az egyik szintén a Popcorn ajakradír.
Köszönet érte Neked, mert azt hiszem, pont Te ajánlottad a FB-on egy kérdésemre, hogy személyesen is könnyen át lehet venni a rendelést :)
A hétvégén szépen lefotózok én is mindent, és megírom egy posztban az első véleményeket. :)

Elíz írta...

Én még nem próbáltam, de nagyon tetszenek, így képernyőn keresztül :)

zizitim írta...

életem első lush termékét tegnap vettem meg, ez pedig nem más, mint pont a popcorn ajakradír. nagyon kellett már egy jó termék és ezt agyondicsérték krémmánián. az első benyomásom nagyon pozitív volt, kiváncsi leszek a hosszú távú hatására :)

Anett írta...

Mea: gondolom nehéz lehet elszakadni az üzletből, legközelebb bátrabb leszek és én is személyesen vásárolok majd.

Viktória: nekem most sajnos pont útba esik a bolt, csütörtökön eszembe is jutott hogy be kéne menni...

Petra:igen, emlékszem valakinek javasoltam Facebook-on a személyes átvételt, örülök hogy tudtam segíteni :)

Elíz: szerintem akciókor megéri kipróbálni, szerintem tetszene élőben is :)

zizitim: ne is mondd a Popcorn ajakradírt! Már majdnem "elnyalogattam" az egész mintát amit kaptam. Imádom!

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger