2014. január 13., hétfő

A halogató beauty blogger tag

Olyan ritkán töltök ki TAG-eket és ezt is már régóta halogattam :) Mindig is irigyeltem azokat az embereket akik mindent elsőre és azonnal megcsinálnak, sajnos én hajlamos vagyok elodázni a dolgokat - csapjunk is bele mielőtt piszkozatba kerül a bejegyzés!

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
Amit SOHA nem csinálok: leöblítendő hajbalzsam...soha de tényleg, na jó kb. 6 évvel ezelőtt volt ilyen hagyományos balzsamom amit ki kellett mosni de egyszerűen képtelen vagyok rá. Nagyon hosszú a hajam és mire kétszer átmosom nekem már nincs kedvem még valami olyat rátenni amit újra le kell mosni. Még szerencse hogy kitalálták a hajolajakat!

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Igen, bár most hogy már van egy kisebb készletem belőlük így ráérek 3 hetente nekiállni. De akkor nagy kínszenvedés rávenni magam, főleg a szemhéjtus ecseteket utálom mosni...

3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Ameddig haza nem érek. De ha valamilyen különös oknál fogva van nálam körömlakklemosó akkor még addig sem.

4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Az attól függ milyen termékről van szó :) a konyhai papírtörlőm 3 hete fogyott el de még nem pótoltam :)

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Minden este igazítok a szemöldökömön, kiszedek pár kósza szálat, vágok a hosszából...csoda hogy egyáltalán van még szemöldököm...

6. Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
Kipróbálni különböző nemzetek ételeit. Sajnos eléggé leragadtam a magyar konyhánál és jó lenne a szürke munkanapokat feldobni fincsi ízekkel. Mivel a FoodPanda.hu oldalon láttam hogy sok különböző étterem is szállít azon a környéken ahol a munkahelyem van, így semmi akadálya egy jó kis sushi vagy thai ebédnek a kollégákkal.

7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Az attól is függ hova készülök. Ha tudom hogy nem késhetek (munkahelyi kötelességek) vagy olyan helyre megyek ahova örömmel indulok el akkor nincs gond a készülődéssel, mindig időben megérkezem. De ha valami olyan helyre kell menni ahová semmi kedvem, akkor bizony nehezen kapom össze magam.

8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Nem, ezért el sem kezdem.

9. Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
Igen, nagyon szeretem őket ezért meg is becsülöm a készletem minden egyes darabját. Bár a sminkcuccaim egy rendes sminkasztalért kiáltanak :)

10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Ha jól emlékszem 2 hét. Vagy 3? De az biztos hogy minden nap eszembe jutott hogy szeretnék írni, csak erőm/időm nem volt rá. 

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Én is épp tegnap töltöttem ki. :)
http://kerdezdpetrat.blogspot.hu/2014/01/halogato-beauty-blogger-tag.html

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger