2013. szeptember 5., csütörtök

BrushArt ecsetek - vélemény

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én nagyon nehezen veszem rá magam az ecsetmosásra, ezért is van az hogy igyekszem minél több jó minőségű és persze árban is kedvező ecsettel felszerelni a készletem.
 Vannak ecseteim ebay-ről, a drogériák polcairól (Essence, Catrice, Alverde) és jópár az Elf-től is, szóval igyekszem pénztárcabarát vonalon mozogni e téren, így fedeztem fel ezeket a BrushArt ecseteket is. Külsőre megfogtak, nagyon igényes ez a letisztult forma így gondoltam kipróbálom mit tudnak.
Nekem nem ilyen egy lapos ecset, de ettől most tekintsünk el, igazából meglepetés nem ért e téren mert képről lehetett látni hogy nem az a "hagyományos lapos ecset" :) Pirosítóhoz mondjuk azért megpróbáltam, de nem vált be. A por állagút felveszi ugyan, de az ecset formája miatt nekem nem áll kézre eldolgozáshoz. A krémes állagú pirosítóval már jobb a helyzet, de azt meg kézzel szebben el tudom dolgozni, szóval maradok annál. Igazából amúgy is alapozóhoz rendeltem, arra pedig szuperül működik.
 A szálai nagyon puhák és selymesek, viszont lehetne tömöttebb is. A szálaknak jó tartásuk van, így eldolgozásnál nem hajolnak meg teljesen, jól bírják a körkörös mozdulatokat - legalábbis én így dolgozom el az alapozót. Sajnos az elmúlt hetek (hónapok) kissé megviselték az arcbőröm, így volt dolga szegény ecsetkének, de jól bírta. Egyetlen szál sem hullott ki belőle.
Ez már pont úgy is néz ki és a neve is az aminek szánták, szemhéjpúder felvitelre. Nagyon tömör és a szálai kissé kemények, így kipróbáltam krémes festék felvitelére is és azzal is működik. Így viszont nehezebb takarítani, mert a krém nagyon megül a szálak között. Mivel a hegye kissé lekerekített (vagy levékonyított, nem tudom mi erre a szép kifejezés) ezért könnyen használható az alsó szempillák tövébe. Viszont satírozni nehéz vele - szerintem a keményebb szálaknak köszönhetően - így én csak a mozgó szemhéjon használom a szemhéjpúder felütögetésére.
Összességében mindkét ecset megéri az árát, főleg a flat top kabuki - vagyis a lapos pirosítóecset :) mert nem igazán lehet hozzájutni drogériákban ilyen típusú ecsethez, ennyi pénzért meg főleg nem. Nagyon szeretem vele felvinni az alapozót, mert elég kicsi ahhoz hogy akár célirányosan, csak egy-egy kiszemelt terültre dolgozzam el vele a terméket.

Ti milyen ecsetet szerettek használni alapozáshoz?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Queen of my mistakes írta...

Nekem még nincs alapozóm, de vagy a sima alapozóecsetre (az a lapos) vagy erre a Brush Art darabra gondoltam, hogy biztosan jó lesz hozzá majd.

Mea (Nail Polish Maniac Blog)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger