2013. szeptember 9., hétfő

A hetem sminkekben - 36.hét

Visszatér a sminkes összefoglalós rovat, rögtön egy kis technikai problémával...
 hétfő
kedd
Ugyanis visszatértem szabadságról és mindenféle dolgaim lassacskán megoldódni látszanak, örültem hogy múlt hétfőn nem csak a munka kezdődik hanem a sminkelés és a fotózás is. Tegnap leültem megírni ezt a posztot, ami a képek felmásolásával kezdődött. Nem tudom hogyan történhetett de csak a hétfői, keddi és csütörtöki képek voltak a memóriakártyán...Nem értem mi van a többivel, pedig esküszöm hogy egyik nap sem aludtam el, minden reggel sminkeltem és fényképeztem is! Sürgősen rá kell jönnöm mi történhetett, lehet hogy valamiféle időhurokba kerültem és az egész hetet csak álmodtam?????
 csütörtök
Nekem a csütörtöki a kedvencem! Erről hoztam egész arcos képet is, bár totálisan elfelejtettem terméklistát fotózni a héten, szóval azon nem lepődtem meg hogy termékes képeim nincsenek... Hát ilyen volt az első hetem, remélem a következő már gördülékenyebben fog menni!

Ti kerültetek már időhurokba? Volt már olyan hogy eltűnt fél hetetek? (persze csak a memóriakártyáról....)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Elíz írta...

Kedd :) (vagy szerda?)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger