2013. szeptember 19., csütörtök

Dermacol eyeshadow base - teszt

Pár hete eljött az a nagyon szomorú pillanat mikor is elfogyott a szemhéjalapozóm. Méghozzá az eddigi legkedvesebb. Magasra tette a mércét az biztos, lássuk mivel pótoltam és hogy az új alany alul vagy fölül teljesítette az Elf mineral szemhéjalapját.
 A szemhéjalapozó nálam kulcsfontosságú termék a sminkelés során, egyrészt mivel a szemhéjamon mindig használok valamit, másrészt pedig kissé olajos szemhéjjal vert meg az élet. Amit ugye muszáj vagyok valamivel "kezelni", sajnos a sima korrektor nálam sosem működött, így ezer hála annak aki feltalálta a szehéjalapokat :)

A szemhéjalap nemcsak azért fontos hogy a sminkünk tartósabb legyen - jó persze ez az első és legfontosabb - hanem élénkíti a festékek színét, egységes felületet képez a szemkencék számára. Ezt a három szempontot fogom kivesézni a teszt során, de először pár szót a kiszerelésről.
A Dermacol márkáról...
"A Dermacol egy cseh kozmetikai cég, amit a 60-as években alapítottak Prágában egy filmstúdióban. Bőrgyógyászokkal együttműködve fejlesztették ki  Make-up Cover sminkeket, amik abban az időben egyedülállóak voltak és Hollywoodtól Európáig rengeteg filmben használták őket. Csehországban a márka ma is piacvezető a sminkek terén, minden negyedik eladott sminktermék Dermacol." Forrás: Krémmánia

 Kemény műanyag, csőrös végű tubusban van maga a termék (7,5 ml), teljesen egyszerű kivitel és még praktikus is. Én nem szeretek belenyúlni termékekbe, sokkal szimpatikusabb ez a megoldás, picit kinyomok az ujjbegyemre és azzal viszem fel a terméket. Szinte azonnal meg is szárad a szemhéjon, nem kell várni vele hogy beszívódjon vagy ilyesmi. Érdekes, bársonyos tapintású lesz utána a bőr, olyan mintha bársonnyal vontam volna be a szemhéjam, nagyon érdekes. Talán ezért van hogy tényleg nagyon tartós! De akkor menjünk végig a három szemponton, amit az elején említettem!
Tartósabb smink?
Igen, tartósságban hozza azt a szintet amit az Elf, készítettem képet a nap végén lévő "állapotomról" vagyis a sminkem 12 óra elteltével. Ne a színeket nézzétek majd, mert nyilván a vaku miatt az nem releváns, de látszik a képen hogy nem gyűrődött meg! Reggel 7-kor tettem fel a sminket és este 8 körül mostam le, azért ez a teljesítmény nem semmi.
Élénkebbek a színek?
Nem, abszolút semmit nem változtat a szemhéjpúderek színén vagy állagán. Talán azért lehet mert egyáltalán nem lesz ragacsos mikor felkenem, így igazán nincs is miben megtapadnia egy vastagabb réteg festéknek.
Egységes felületet képez?
Igen, ahogy fentebb is írtam már, olyan mintha bársonnyal borítottam volna a szemhéjam, érdekes érzés. Jól siklik rajta a krémes szemfesték és a por állagú is egyaránt.
 A lenti kép reggel készült, egy egyszerű fényes rózsaszín sminkkel teszteltem hogy mi marad belőle estére. A szempillák tövében egy kis fekete szemceruza van, amit ecsettel vittem fel.
 A következő kép pedig este készült vakuval, látszik hogy a szemhéjpúder fénye teljesen megmaradt, a külső V-nél is jó a helyzet, egy pici gyűrődés felfedezhető a mélyítővonal első ráncában de ennyi. A szemceruza teljesen mozdulatlan maradt. Szerintem nagyon jól teljesített, azóta persze szemhéjtussal is kipróbáltam, azt is megtartja szépen.
Ha épp szemhéjalap keresésben vagytok akkor ezt tudom ajánlani, még kissé olajos szemhéj esetén is, az Iparfümériától tudjátok megrendelni 1190 Ft-os áron.

Ti milyen szemhéjalapozót használtok?


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

4 megjegyzés:

Hajna írta...

Ez egész jól hangzik! Bár nekem fontos, hogy élénkítse a színeket, inkább tartson 2-3 órával kevesebb ideig, de legyenek erősebbek az árnyalatok.

Szandra - For Her blog írta...

Hű ez igen!!! Nekem inkább a tartósság fontos, ha elég pigmentált a szemhéjpúder, akkor úgyis látszódik rendesen a szemhéjon, nekem sokkal fontosabb, hogy ne másszon el a nap felénél.

Anett írta...

Hajna: akkor neked a krémesebb állagúak jobban beválnának :)

Szandra: én is inkább a tartósságra megyek rá, ha kell a szín erősítése is akkor krémes alapot is teszek fel :)

Queen of my mistakes írta...

Én az Essencét használom, az kb 3-4 óráig bírja, utána egy csík marad belőle csak, de amíg elfogy, nem szeretnék másra váltani. Fontos szempont, hogy ne kiszedegetős legyen, hanem inkább kenős, az kényelmesebb szerintem.

Mea (Nail Polish Maniac Blog)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger