2018. október 20., szombat

GRWM - Készülődj velem! Glamour napi live shopping és haul! (+VIDEÓ)


Hát ez is elmúlt, túl vagyunk az idei Glamour napokon, ki-ki a maga vérmérséklete avagy pénztárcája szerint. Én idén elvittelek magammal vásárolni Titeket is, még ha csak virtuálisan is, és megleshetitek miket próbáltam fel az üzletben!


Mivel nem terveztem nagy bevásárlást, és csak a videó kedvéért nem szerettem volna ezer üzletet végigjárni és végigpróbálni, így tényleg csak azokat láthatjátok, amik végül a zsákmányba is bekerültek. Ráadásul az én idegeim sincsenek már kötélből, ehhez a szombati glamúrozáshoz pedig erős idegszálak szükségeltetnek, szóval igyekeztem minél rövidebbre venni a témát.

Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan készülődtem reggel, milyen üzletekbe tértem be és miket próbálgattam, valamint milyen zsákmányokkal tértem haza akkor katt a videóra!




Ti voltatok Glamour napozni?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger