2012. június 4., hétfő

Mini drogériás haul

Egyik nap gondoltam megnézem a Rosmannban a NYC termékeket ha már úgyis akciósak, illetve volt pár dolog amit pótolnom kellett mert fogyóban van, vagy már el is fogyott. 
Szerzemények
NYC termékekből eddig csak egy körömlakkom van, most szemöldökceruzát és egy rúzst szerettem volna választani, de az előbbiből nem volt egy sem (elvitték mind vagy nincs is nekik?) és így csak egy rúzsra esett a választásom.
NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold
Megint biztosra mentem és egy jól kihasználható színt választottam, ami ráadásul még különleges is és mostanában fénykorát éli, ez a rózsaarany!
NYC Ultra last lipwear - 413 Rose gold swatch
Vennem kellett szemfestéklemosót is, mert amit a Douglasban vettem mini termék már az utolsókat rúgja. Sajnos nem volt a Garnier lemosójából így mást kellett választanom. Végül a Rival de Loop lemosója lett a befutó amiről olvastam már hideg és meleget is, ha nem válik be legalább nem költöttem rá sokat. Ellenben a kis Douglas-os lemosóra, nem sokáig volt elég, így ár/érték arányban ez a kis kiszerelés nagyon nem érte meg...
 Rival de Loop Clean &Care szemfesték lemosó - olajmentes
Mostanában úgy érzem nem fordítok elég figyelmet a hajápolásra, eddig mindössze két plusz terméket használtam a samponon kívül: egy Gliss Kur hajspray-t ami leginkább a kifésülést segítette illetve táplálta is a hajam, illetve egyenesítéshez a Toni&Guy hővédőjét amit néha "csak úgy" is ráfújok a hajamra mert imádom az illatát, és így legalább a hajszárító hőjétől is véd. Szóval ezek kiegészítéseként vettem egy balzsamot, olyan rendes kimosósat :) Mivel sokan dícsérték az Alterra-t és szilikonmentes is, így kipróbálom.
 Alterra hajbalzsam
Végül pedig a törlőkendők/sminklemosó kendők: én nem sminklemosásra használom őket így sokallom értük az árukat, főleg ha azt nézem hogy amelyik kellően puha és nedves is az 500-600 Ft körül mozog. Mivel én csak a kezemről és az ecsetekről törlöm le a festéket vele, illetve a lehullott/elkenődött festéket javítom az arcomon, erre remélem meg fog felelni.
Babydream extrasensitive törlőkendő

Próbáltatok már valamit ezek közül?

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

Én pont minap szántam rá magam, hogy na igen, MOST veszek egy NYC-os rúzst:$ nézegettem a tesztereket, de egyik sem volt olyan színű amire vágytam:(

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger