2012. június 18., hétfő

A hetem sminkekben - 24. hét

Rendhagyó módon hétfőn jelentkezem az elmúlt hét sminkjeivel, amik ugye a 1PP alatt születtek. Egyáltalán nem bánom hogy egy egyszerű, természetes színekből összeállított palettát választottam a hétre mert pénteken ballagásra is kellett mennem. Ahol egyébként rólam egy darab kép sem készült, még reggel sem a sminkről így az a nap kimarad a képes összefoglalóból ( egyébként kísértetiesen hasonlít a csütörtökire) .
Hétfő: egyből a legegyszerűbbel indítottam a hetet, a közepesen sötét barnát vittem fel az egész mozgó szemhéjra és alul a szempillák tövébe is.

Kedd: a zöld szemceruzával megrajzoltam a smink alapját és ezt dolgoztam el a közép barna festékkel. A szem külső részére és az alsó szempillák tövébe egy kis sötét barnát tettem.

Szerda: a meleg barna árnyalatot használtam majd a legsötétebbel füstösítettem kicsit. Egy erősebb tusvonal és kész is.

Csütörtök: csak a legvilágosabb highlighter színt használtam mindenhová és egy kis tusvonalat dobtam fel. Élőben nem volt ennyire fehér :) hanem inkább fényes!

A keddi lett a kedvencem, szerintem nem is kérdés hogy miért. Valahogy a sötétebb színek jobban állnak nekem szerintem. A többi is tetszik mert élőben mindegyik teljesen természetesnek hat, még a csütörtöki is.

Lehet hogy most, hogy itt a nyár és a hőség, ezentúl többször készítek majd minimál sminket. 
Ti hogy vagytok ezzel?

2 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nekem is kedd a kedvenc :$

Monic írta...

Kedd, nekem is! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger