2012. június 20., szerda

Rózsaszín NOTD - pöttyös és köves is

Még a múlt héten viseltem ezt a manikűrt, a sok neon és csillám után ismét visszatértem a természetesebb vonalra. Ritkán festem a gyűrűsujjam más színűre mint a többit, így most ezt a megoldást választottam. Annyira nem tetszett, mert úgy éreztem túlságosan elüt egymástól a két szín és ekkor jött a képbe a pontozás.




Felhasznált lakkok:
  • Aston matte glitter - 24
  • Essence nude glam - 04 iced latte
  • körömdíszítő gyöngyök

6 megjegyzés:

Vick írta...

Nagyon szép! :))

Névtelen írta...

Nagyon tetszik! Az aston lakknak olyan szép a színe!! :)

Monic írta...

Ez nagyon aranyos lett! Nagyon szép ez az Aston lakk!

Vikii írta...

ez nagyon gyönyörű :)

Anett írta...

Köszi lányok! Én is imádom ezt az Aston lakkot :)

Unknown írta...

nagyon cuki :3

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger