2012. január 15., vasárnap

A hetem sminkekben - 2. hét

A második hétre már némi fejlődés figyelhető meg az előző héthez képest. Kezdtem újra visszarázódni a hétköznapokba, és beállítottam ébreszteni a telefonomat is mert a rádiós ébresztőórára egyszerűen képtelen vagyok felébredni! Így a héten 06:50-kor ébredtem minden nap, 7-kor pedig szigorúan felkelés volt, hogy jusson idő mindenre, végre rendesen felébredni és nem kómásan elindulni itthonról. Lássuk mi lett az eredmény a sminkek terén: 
hétfő - zöld és egy kis barna
kedd - mályva
szerda - púderrózsaszín
csütörtök - ezüst és egy kis fekete
péntek - szürkés kék arannyal

Nálam most a hétfő a befutó!

Ti hány órakor keltek reggel? Gyorsan kipattantok az ágyból vagy inkább sokáig megy a szundi?

1 megjegyzés:

Thündérke írta...

Nekem a hétfő és a péntek tetszik nagyon:) én mostanában alig tudok felkelni:S éjjel nem tudok elaludni :S a telefont reggel kinyomom meg ilyenek... és minimum 10 perc szundi :D

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger