2012. január 29., vasárnap

Egyszerű hétköznapi smink - Yes, I wood!


Kipróbáltam a Catrice Hidden World limitált kollekciójához tartozó eye soufflé-t, ami a Yes, I Wood! nevet kapta. De hogy miért azt nem tudom, ez egy fényes pezsgőszín szerintem, a neve viszont másra utalna...
Most a felvitelhez egy szivacsos applikátort használtam kivételesen, amúgy a krémes dolgokat mindig az ujjammal szoktam felvinni. Jól építhető volt applikátorral is, szépen elterült a szemhéjon.

Ez után egy kis sötétbarnával árnyékoltam a mélyítővonalban és az alsó szempillák tövénél. De tényleg csak halványan, hogy ne legyen nagy a kontraszt.
Majd az Elf barna színű krémes szemhéjtusával szintén nagyon halványan kihúztam a felső és az alsó szempillák tövét. Összedolgoztam a fényes alappal, mert ez a szemhéjtus alapjáraton matt.

Szemöldökigazítás, spirál és egyebek után ilyen lett a végeredmény:

Én mondtam hogy végtelenül egyszerű lesz :) 
Kb 5 órát viseltem ezt a sminket, és semmi baja nem lett az eye soufflé-nak, nem ráncosodott be és a fénye sem kopott. Hozzáteszem mindig használok szemhéjalapozót. 

Most pedig megyek és nyomdázok :) holnap egy újabb hétfő!

3 megjegyzés:

Shelbe írta...

Ez nagyon szép lett. Több helyen is felfigyeltem már erre a festékre, majd utána nézek a Rossmann-ban.

Thündérke írta...

Imádom az ilyen egyszerű sminkeket :) nekem annyira szépek ezek is :)

Nóra írta...

nappalra tökéletes :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger