2012. január 7., szombat

Körömdíszítés strasszkövekkel

Úgy érzem ideje lenne valami igazán szépet alkotnom a színes kövecskéimmel, ha már ennyien vannak. Csak most meg pont az a baj hogy annyi lehetséges minta van, olyan sok színkombináció! Készítettem néhány mintát, kíváncsi lennék Nektek melyik tetszik leginkább.
Azt hiszem jobban is elengedhettem volna a fantáziámat, de elsőre jó lesz így is :) Nekem ezek a kedvenceim: 2,4,1 és a 8-as bár az több precizitást igényel.
Úgy gondoltam jövő hétre készíteném el valamelyik variációt, mint látható az alaplakkok terén főként bordó-lila vonalon gondolkodtam, kivéve a szürkét és a nude-ot.
Felhasznált lakkok:
Felső sor
1. Berange paris - bordó
2. NYC Expert Last Nail Polish - Chelsea Cherry
3. Aden - 19101 (?)
4.  Butterfly - 66
5. Essence vampire's love - True love

Alsó sor
6. Catrice - London's weather forecast
7. Essence you rock - Love, peace and purple
8. Elf - Nude
9. Lora - 22 (?)

Most hogy elég sokáig nézegettem a képeket, a 4-es (Butterfly) alapon az 1-es minta a befutó nálam.

Nektek melyik variáció tetszik leginkább?

5 megjegyzés:

Ani smink és köröm írta...

Én mindegyiket el tudnám képzelni magamon ;)

TheMakeupwoman írta...

5-ös, nekem ez tetszik a legjobban :)

Nóra írta...

5 és 1 :)

E73 bioarcapolas blog írta...

Nekem a 8-as tetszik a legjobban, a szín és a minta alapján is :)

Thündérke írta...

1, 4,8, *-*

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger