2020. április 5., vasárnap

Homespa az arcbőrünknek, avagy 10 lépéses arcápolási rutin (+VIDEÓ)


A tavasz köszöntével talán mindenkinél picit jobban előtérbe kerül az arcápolás, hiszen a természet megújulásával együtt szeretnénk mi magunk is sokkal ragyogóbban kinézni. Nem beszélve arról, hogy a sötét és hideg téli hetek alatt megfakult, esetleg szürkés tónust kapott bőrünknek mennyire jól esik a napfény, és mennyire vágyjuk mi magunk is a megújulást. Ahhoz azonban, hogy az arcbőrünk egy jobb, szebb fényében ragyogjon, nem árt ha a hidratáláson túl a megújítására is odafigyelünk.



Régóta nagy sláger már a kémiai hámlasztás, bevallom én még csak most ismerkedtem meg vele. Egyrészt én sosem jártam kozmetikushoz, aki profin végigvitte volna a folyamatot a bőrömön, én pedig egyedül nem mertem nekiállni. Másrészt pedig tartottam az otthoni kísérletezéstől, féltem hogy többet ártok mint használok vele. Pedig a kulcs abban rejlik, hogy otthonra olyan készítményt válasszunk, amivel gyakorlatilag nem lehet hibázni! Ilyenek a különböző gyümölcssavas készítmények, amik gyengéden végzik el a hámlasztást, nem kell tartanunk semmilyen bőrkárosodástól. Persze azt hozzáteszem, hogy itt is mint minden készítmény esetén végezz bőrpróbát! Hiszen ami nekem beválik és nem okoz irritációt, az másnál - lehet pont Nálad - okoz valami kellemetlenséget! 



Én egy nagyon gyengéd hámlasztót használok a Revolution Skincare-től, ami 30% AHA savat (gyümölcssavat) tartalmaz, így otthoni használatra biztonsággal alkalmazható. Ahogy a videóban látjátok is, egyáltalán nem "marta le" a bőröm (tudom, sokan kvázi ezt várják egy ilyen terméktől...) hanem finoman egy picit a mélyebb rétegből hámlasztotta a bőröm, ami utána sokkal de sokkal puhább lett, és sokkal hatékonyabban tudta magába szívni a sok hasznos hatóanyagot, ami a rutin további lépéseiben került a bőrömre. Nekem tehát ez a fajta hámlasztás volt az idei újdonság amit bevezettem az arcápolási rutinomba mint plusz dolog, Nektek is javaslom, hogy kis lépésekkel haladjatok előre, és mindig egy picit bővítsétek a használt termékek skáláját.

Ahogy a videóban is mondtam, nem használok minden egyes nap minden lépést, sem időm sem kedvem hozzá, és az tényleg sok is lenne a bőrömnek. Ez a hosszú, 10 lépéses rutin inkább egy amolyan Homespa az arcbőrünknek. Amit viszont tényleg nagyon gyakran használok, és ha régebb óta követtek mondjuk Instagramon is, akkor egyből tudjátok hogy azok az arcmaszkok, közülük is a fátyolmaszkok a kedvenceim! Imádom őket, tényleg mindet, bátran kísérletezzetek Ti is velük, mert tényleg óriási pluszt adnak az arcunknak. Ha tudtok, akkor próbáljatok ki koreai arcmaszkot is, mind közül a legszuperebbek, tele vannak olyan hatóanyagokkal, magas koncentrációban, ami a bőrünknek szükséges, hogy szép és ragyogó legyen! Az én kedvencem közülük a Mizon Joyful time, ami isteni rózsa illattal kényezteti az orrunkat is, nem mellesleg olyan mintha egy rózsaszín fátylat hagyna maga után a bőrömön, annyira üdének tűnik a használata után.


A 10 lépéses arcápolási rutinomat pedig ebben a videóban tudjátok megnézni:




Ti hány lépésnél jártok az arcápolásban?
Anett

*A bejegyzés a Notino-val közreműködésben készült

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger