2019. április 2., kedd

Újdonságok az arcápolási rutinomban - 2019 március


Az utóbbi időben nem sok újdonság történt velem, már ami az arcápolási rutinomat illeti, vagyis inkább úgy mondanám, hogy az újdonságok iránti rajongásom az arcmaszkokban éltem ki. De aki követ mondjuk Instagramon is, annak ez biztos nem meglepő információ. Mégis úgy alakult, hogy pár "aprósággal" kiegészült, vagy felfrissült az arcápolási rutinom mégis. Lássuk!


Mikor tél végén elfogyott a radírozós arctisztítóm, amit napi szinten használtam (Neutrogena Pink Grapefruit), akkor úgy voltam vele hogy elhasználom azokat a termékeket, amik már fel vannak bontva amúgy is. Kettő ilyen is van, de egyik sem radírozós, hanem csak "sima" tejes arctisztító, és nekem hiányzott az a kis hámlasztás, amit egy ilyen szemcsés termék tud produkálni. Szóval benéztem a szekrénybe és lám, ott volt ez a Swiss Image Gente Exfoliating Daily Scub nevű radír, amit még egy beauty box keretén belül vásároltam meg. Hát fel is avattam gyorsan.



Először nem volt kellemes érzés, mert ebben sokkal kisebb és "szúrósabb" szemcsék vannak, mint amihez én szokva vagyok. Karcosnak éreztem és féltem, hogy a napi használattal nagyon kiszárad tőle a bőröm és esetleg még irritáció is felléphet. Aztán használgattam, használgattam és azt vettem észre hogy már napi szinten érte nyúlok, teljesen megszokta a bőröm ezt a karcosabb érzést. Szerencsére nem lépett fel semmilyen irritáció a használata közben, viszont a bőröm egy picit tényleg szárítja, a hét közepén már nappal is érzem hogy jó lenne egy jó kis maszkot pluszban feldobni, este meg, mindig kell használnom utána arckrémet. Ez utóbbit mondjuk nem bánom, mert reggelre sokkal puhább és kisimultabb lesz így a bőröm, kevésbé gyűri meg a párna.




Az arctisztításhoz kapcsolódik még ez a kis rózsaszín "izé", aminek a dobozát a gyerekek rögtön szétkapták mert egy aranyos panda volt rajta, szóval fogalmam sincs mi a hivatalos neve, de a DM-ben vettem és az arctisztítókhoz volt kirakva. Ez két darab szilikon lap, amin hátul van egy kis fogó rész, tehát nem az elemes verzió (!) de így is szuper érzés a bőrnek. Vannak rajta kisebb szilikon sörték, amik egész bizsergetően hatnak az arcbőrömre, nagyon kellemes érzés, szerintem a vérkeringést is serkenti. A nagyobbak pedig inkább masszírozó gyöngyöknek tűnnek ránézésre és érzetre is. Velük a nyakam szeretem kicsit átdolgozni, ez is nagyon jól esik a bőrömnek. Egy kis arctisztítót rakok rá és már mehet is az esti rutin részeként. Nagyon szuper kis találmány, és megmondom őszintén, ha ez a kis "fapados" szilikon arctisztító ennyire jó és jól esik a bőrömnek, akkor gondolom az elemes, rezgős nagytesója meg különösen jó lehet. Bár én még így is sajnálnék rá kiadni egy vagyont, ez meg csak 1300 Ft :)


A Mixa Hyalurogel hidratáló arckrém még a télen érkezett hozzám tesztelésre, és rögtön használatba is vettem. Először nappali krémként használtam, de nekem egy kicsit nehéznek bizonyult, így áttettem az esti rutinba. Mondjuk ez a Rich verzió, és kapható belőle egy Light is, gondolom az jobban illeszkedne a bőröm nappali igényeihez. Ez a Rich verzió tehát egy hialuronsavval gazdagított, érzékeny bőrre is ajánlott remek hidratáló, ami kicsit olyan nekem mintha egy tápláló krémpakolást tennék fel éjszakára a bőrömre. Minimálisan ragacsos picit az utóérzete, de hamar beszívódik (vagy hamar elalszom...) így nem zavaró számomra. Nem okoz gondot még a zsírosodásra hajlamos T zónámban sem, reggelre gyakorlatilag csak a pihe-puha arcbőr marad utána.




Ti milyen újdonságokat próbáltatok ki mostanában?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger