2019. április 8., hétfő

Elfogyott termékek - 2018 tél (VIDEÓ)

Sziasztok!

Ebben a videóban azt láthatjátok, hogy milyen termékeket fogyasztottam el az elmúlt tél folyamán. Igen, kicsit megkéstem ezzel a videóval, de kicsit sok időbe telt, míg összeszedtem a sok kiürült flakont a ház különböző pontjairól...



Amúgy nagyon precíz szoktam lenni ilyen téren, ha valami elfogy, megy egyből a kis kosárkámba, amiben az üres flakonokat gyűjtöm. Vagy épp egyenesen a szemetesbe, ilyen is van persze, hogy elfelejtem eltenni. De most nem tudom mi volt velem, mert tele volt a fürdő meg minden egyéb hely is üres flakonokkal.... ennek megfelelően jó hosszú is lett a videó, itt tudjátok megnézni:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger