2017. május 16., kedd

Mit tud a Vichy dercos samponja? | Teszt


Hát, ha egy szóval kellene jellemeznem, akkor azt mondanám hogy semmit. De hogy ebből egy normális teszt kerekedjék lentebb leirom részletesen is!


Még valamikor év elején vettem ezt a sampont, volt rá valami akció is ezért gondoltam beruházok rá, mert amúgy elég drágának mondanám, viszont régóta szerettem volna kipróbálni egy "komolyabb" korpásodás elleni sampont. Azért valahol csak összefüggést keres az ember az ár és a minőség között, vagy nem? Én igen, és ennek megfelelően nagyon sokat is vártam ettől a sampontól, vagyis vártunk, mert párom is nagyon lelkesen kezdte használni.

A hajamról azt kell tudni hogy küzdök a korpásodással és bizony három nap után már a zsiros hajtövekkel is, igy erre keresek szüntelenül (továbbra is) megoldást. Tehát azt a változatát választottam ami normál és zsiros hajra való.

A hivatalos tudnivalók a samponról, forrás: idealisbor.hu :

A Selenium DS* egy olyan természetes hatóanyag, amelynek hatékonysága bőrgyógyászok által klinikailag elismert. Még a legmakacsabb korpát is megszünteti.
A Cohesyl™ ragasztóként köti meg a fejbőr sejtjeit, megelezőve ezzel a korpásodást.
A fejbőr visszanyeri egészségét: a korpa megszűnik és a pikkelyesedés korlátozódik.
- Már első használattól hat a tartós korpa ellen.
- Kezelés után 6 hétig korpamentes haj.
- A viszketés enyhül már az első használat után.
A fejbőre visszanyeri egészségét: hosszantartóan korpamentes lesz.
*Selenium diszulfid.

Kezelés előtt: a sejtek eltávolodnak egymástól, korpás fejbőr.
4 hét kezelés után: a sejtek egymáshoz kötődnek, egészséges és korpamentes fejbőr.Használja úgy, mint egy normál sampont 4 hétig.

A sampon nagyon kellemes állagú, krémes de nem túl tömény, könnyű adagolni és kevés mennyiséggel is jól habzik, én kétszer szoktam vele átmosni a hajam. A szine elsőre meglepően mustársára, és az illatában is van valami furcsa, de nagyon kellemes, nem tudnám semmihez sem hasonlitani, de ne virág illatra gondoljatok és nem is a hagyományos "samponillat", de mondom, nagyon kellemes és meg is marad a hajon.

A teszt igazságához hozzá tartozik hogy én három hét használat után feladtam a kisérletezést vele mert annyira nem történt semmi javulás hogy engedtem a polcon kacsintgató más hajápoló termékeimnek és néha mást is használok ezen kivül. Viszont, azt szerintem joggal vártam volna hogy legalább az azonnal igért hatásait betartsa, de sajnos a zsiros és viszkető fejbőrrel sem tudott mit kezdeni. Persze a korpásodást sem mérsékelte úgy ahogy vártam volna, bár nem mondom itt talán némi javulásról beszámolhatok, de messze nem tüntette el az egészet. Párom hasonló tapasztalatokkal rendületlenül használja, ő azt mondja hogy a viszkető fejbőr zavarja leginkább, talán mintha egyre rosszabb is lenne a helyzet, pedig ő csak és kizárólag ezt használja hajmosáskor.

Nekem utána szükségem van hajbalzsamra mert nagyon összetapasztja a hajam, lehet hogy ez a parabénmentessége miatt van, nem tudom, de nem lehet utána csak úgy kifésülni és kellemetlen tapadós érzetet kelt. Amúgy ha csak mint "egyszerű sampont" nézzük persze jól tisztit és könnyed lesz tőle a hajam, viszont három nap után már ugyan úgy hajmosásért kiált és semmi javulást nem vettem észre az állapotában.




Próbáltátok már ezt a sampont? Nektek bevált?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger