2017. március 1., szerda

Dove Ever blossom - tavaszi frissitő | Teszt



Mindig is nagyon szerettem a cuki kis csomagokat, különösen a Dove szépséges összeállitásait. A télen ezt a két termékből álló kis neszeszert választottam, ma róla lesz szó.


 Szóval igen, én nagy rajongója vagyok az ilyen kis neszesszerbe csomagolt termékeknek, különösen karácsony táján kényeztetnek el minket ilyesmivel a márkák, előszeretettel alkalmazzák ezt a fajta termékpárositást. Közülük is a Dove-nak vannak a legcukibb, legszebb kis csomagocskái szerintem, igy a Notino kinálatából ezt az Ever blossom kiadást választottam ki nagy hezitálás után. A pakk egy tusfürdőt és egy dezodort tartalmaz és nem mellesleg egy strapabiró műbőr kis szütyőt is.


Dove purely pampering nourishing shower gel

A Dove tusfürdőit szerintem senkinek nem kell bemutatni úgy igazán, valaki odavan értük - mint én - és van akinek ez az egész nem ér meg annyit. Mert az tény hogy megkérik az árát, ez biztos, de ez esetben tényleg azt kapjuk a pénzünkért amit a csomagolás igér. Ezért én főként télen szeretem ezeket a tusfürdőket, nyárra én is valami könnyedebb formulát választok, de igy a hideg időben ez nekem a titkos fegyverem a végtelelenül száraz bőr ellen. Főleg mert a napi testápolózást nem nekem találták ki, igy ez az extrán hidratáló tusfürdő pont nekem való. Már a zuhany alatt is érezni mennyire krémes a formulája, szinte nehéz szétkenni a bőrön egyenletesen, talán egy fürdőszivaccsal könyebb dolgunk lehet. Szuperül hidratálja a bőrt és kellemes illata sokáig érződik is tusolás után. Én az arcbőrömre is bátran használom, ott is csak jó tapasztalataim vannak vele, nem lett tőle problémás/zsiros/pattanásos a bőröm és még a sminkmaradványokat is hatékonyan leszedte.


Dove powder soft dezodor

Az ilyen fújós dezodorok közül is a Dove az egyik kedvencem. Bár bevallom őszintén hogy illatban én továbbra is maradok az Original-nál, a kék verziónál, sajnos (avagy sem) ez a rózsaszin verzió sem tudta letaszitani a trónról. Ez egyébként a warm powder scent illatnevet kapta ami tényleg igaz is rá, eléggé púderes illat de némi virágos beütést is vélek felfedezni benne. A hatékonyságával nincs probléma ugyan olyan jó mint a kék verzió, hatékonyan véd a kellemetlen szagok ellen, némiképp az izzadást is mérsékli bár teljesen száraz nem maradtam tőle egy-egy izzasztó játszóterezés után.

Nektek melyik a kedvenc Dove illatotok?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger