2017. március 18., szombat

Notino haul - 2017 március (+VIDEÓ)


Igy a tavasz beköszöntével igazán friss és "ropogós" újdonságokkal sikerült befrissitenem a beauty készletem!

Először is engem is elért a "cushion láz", a kezdeti megjelenését ennek a szivacsos kiszerelésnek az alapozók kapták meg, az bevallom hidegen hagyott. Aztán szép lassan pirositót és szájra való terméket is piacra dobtak ilyen kiszerelésben. Nagyon megörültem mikor megláttam hogy az Artdeco is kijött egy cushion termékkel ami ráadásul matt verzióban készült és számtalan szuper tavaszi árnyalatban tündököl. Nekem persze megint egy pink csodán akadt meg a szemem, ez egészen pontosan az Artdeco hypnotic blossom névre hallgat és hozzám a Vibrand pink árnyalatban érkezett, meseszép darab! 

A másik ilyen újdonság amit hamarosan kipróbálok a L'Oreal Pure Clay maszkok közül a Glow maszk, ami minden bőrtipusra ajánlott és a tisztitáson kivül élénkitést, vitalitást és hidratálást igér az arcbőrnek. Kiváncsi leszek, egyébként még másik két változatban is kapható de nekem talán ez áll legközelebb a bőrtipusomhoz, igazából annyira nem problémás a bőröm hogy egy igazán tisztitó agyagos maszkot igényelne, olyat mint a másik két változata. Ennek a rózsaszinnek egyébként fantasztikus illata van, nem is gondoltam volna, valami virágos dolog érződik benne és az állaga azon túl hogy jó krémes, némiképp szemcsés is, szóval kiváncsian várom hogy mit szól hozzá majd az arcbőröm. 

A harmadik termék a csomagban az Avon Care tisztitó arcgél ami lényegében egy 3in1 formula aloe és gyömbér kivonattal. Ennek megfelelően az illata is nagyon kis finom, nőies, az állaga könnyed, nincsenek benne szemcsék. Azt igéri hogy eltávolitja a sminket is, na ezt kipróbálom, főként arra leszek kiváncsi hogy a szempillaspirállal mit kezd, mert igazából ezt egy multifunkciós arctisztitónak szántam, amivel a zuhany alatt egy csapásra megszabadulhatok minden kosztól, sminktől és oda nem illő dologtól. Hát remélem be fog válni.

Ezeken kivül volt még két termék a csomagban, két sminkeszköz, amik maradjanak meglepik, ugyanis Nektek szántam (persze a videóból kiderül!)

A videót itt tudjátok megnézni:



Ti beszereztetek valami izgi tavaszi terméket mostanában?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger