2017. március 28., kedd

Weleda - Gránátalmás bőrfeszesitő termékek | Teszt


Igy tavasszal azt hiszem kicsit mindenkinél több figyelmet kap a bőrápolás, valahogy az első igazi napsugarak megjelenésével a bőrünkön látható "téli fáradtság" is jobban szembetűnik, ideje megszabadulni tőle!


A Weleda termékeit nagyon szeretem, aki régebb óta olvas az tudhatja is ezt és szerencsére volt alkalmam is jópár terméküket kipróbálni, egy svájci natúrkozmetikai márkáról van szó és rengeteg gyógynövénnyel "dolgoznak együtt", ezúttal a gránátalmás családból próbálhattam ki három terméket, amik a feszesebb bőrért dolgoznak.


Weleda gránátalma regeneráló olaj

A gránátalma hatóanyagait tartalmazó értékes olaj elősegíti a bőr természetes megújulását és selymessé varázsolja azt. A bizonyítottan antioxidáns hatású gyümölcskivonat, segít megelőzni az idő előtti öregedést és rendszeres használatával bőre életerős és szép lesz.

Testápolás terén nagy kedvencem az olajos formula, az olaj állagával nekem nincs problémám, elfogadtam hogy ez nem az a pikk-pakk beszivódós történet, cserébe viszont rendkivül hatékony hidratáló. A téli hosszas kádfürdőzés után volt igazán jó használni, mikor a hosszú "áztatás" után a bőröm jól átmelegedett  - meg persze ki is száradt - gyorsan egy löttyintésnyi mennyiséggel átmassziroztam az egész testem. Volt hogy a lábaimon duplán is átmentem, annyira kritikus volt néha ott a helyzet szárazság terén. Mint fentebb irtam, a bőrön azért ez érezhető marad jó ideig, de én csak esti fürdőzés után használtam, reggelre pedig nyomtalanul beszivódott, igy nem volt gondom vele. A lábaimon minden fürdés után át kellett menni vele annyira száraz volt ott a bőröm, a testem többi részét két-három napra is hidratálta. Az illata meglepő módon nekem nem jött be, pedig a másik két termék amit próbáltam az nagyon kis finom gyümölcsös, de ennek van valami plusz gyógynövényes utóérzete is, ami engem kicsit zavart. Ez egy 100 ml-es kiszerelés ami rendkivül gazdaságos mert nagyon kevés is elég belőle ha az ember a még nedves bőrére viszi fel. Olvastam hogy arcra is lehet használni, bevallom én oda nem mertem mert az arcbőröm csak a nagyon könnyed formulát viseli el magán, de akinek van kedve itt is kisérletezhet vele, állitólag az apróbb ráncokat szépen simitja.



Weleda gránátalmás regeneráló kézkrém

A könnyen beszívódó krém véd a káros környezeti hatásokkal szemben, és megóvja a bőrt - a korral ugyan együtt járó - pigmentfoltok idő előtti megjelenésétől. A tápláló gránátalma olaja antioxidáns hatású és elősegíti a sejtek újraképződését. Az értékes szezámolaj és a kakaóvaj óvják a bőrt a kiszáradástól, feszessé és rugalmassá teszik. A szantálfa természetes illóolaj hatóanyaga különösen finom, nőies illatot áraszt. 

A legszuperebb kézkrémeket eddig a Weledától próbáltam és szerencsére most sincs másként, sőt, eddig talán ez a legjobb mind közül. A formulája sokkal könnyedebb mint a többi amit próbáltam, hamarabb be is szivódik és jobban is hidratál. A kézfejem mintha ki lenne vasalva utána, annyira finom lesz a felszine. A leirása szerint a finom illatát a szantálfának is köszönheti, meg nem mondtam volna, de tény, hogy nagyon kellemes illat marad utána a bőrön. Amit még észrevettem vele kapcsolatban hogy ha "vizes dolog" után használom, pl mosogatás, fürdés akkor akár kétszer is elviseli a bőröm hogy bekenjem vele, nálam az a mennyiség is simán beszivódik, nem marad ragacsos érzete. 





Weleda gránátalma feszesitő szérum

Az intenzív szérum értékes, bio hatóanyagokat tartalmaz, melyek a bőrbe jutva azonnali eredményt érnek el. Csökkenti a ráncokat és feszesíti a bőrt. A gránátalma olaj megköti a szabad gyököket.

Még nem használtam ez előtt szérumot igy igazán kiváncsian vetettem rá magam. Nem igazán tudtam hogy is kéne éreznem egy szérum használata után, igy csak azt tudom leirni hogy én végül hogyan épitettem be a napi rutinomba. Először ezt is este kezdtem el használni mint bármilyen más arckrémet, mert nem szeretem ha nappal "valamit érzek" az arcomon. Viszont annyira könnyed formula hogy estére valahogy kevésnek éreztem, tudom, van aki alapból ken a szérumra pluszban arckrémet, de én először nélküle próbáltam és a hidegebb időben úgy éreztem hogy igenis kell utána az arckrém is. Együtt viszont szuper viseletnek bizonyult estére. Nagyon szép sima lett tőle a bőröm, olyan mintha egy koreai maszkkal a fejemen aludtam volna el. Reggel is kipróbáltam és semmi problémám nem volt vele, szerencsére tényleg annyira könnyű viselet hogy nem zavart a bőrömön. Tanácsos egyébként nyakra is felvinni, sőt a dekoltázsra is. Picinek tűnik ez a 30 ml erre de nem az, mert egy pumpálásnyi bőven elég egy alkalomra.




Ti próbáltátok már a Weleda gránátalmás termékeit?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger