2014. szeptember 15., hétfő

Giga mennyiségű kiürült flakon gyűlt össze....(+VIDEÓ)

....Mióta nem jelentkeztem ilyen jellegű poszttal. Magam is meglepődtem hogy már bugyog ki a zacsiból a sok üres doboz/flakon/miegymás. Épp itt volt az ideje hogy megszabaduljak tőlük!
Gondoltam nem írok mindről részletesen, inkább készítek egy videót amiben megörökíthetem mennyi mindennek inthetek búcsút - semmiképp nem akartam hogy ez a mennyei pillanat nyom nélkül eltűnjön :) Most mit csináljak ha egyszer olyan jól esik látni hogy nem mindig csak a felhalmozás megy hanem azért a fogyasztás is!

Úgy gondoltam hogy ennél többet nem is írok róluk, akit érdekel megnézi a videót (kicsit vicces lettt.), viszont azért csak van két kategória így a kupacot nézegetve amihez felsorolás jelleggel megemlítenék pár terméket. Ez a két kategória pedig nem más mint az Újravettem és a Nem kár érte. Lássuk őket!

Újravettem/nagyon szerettem
  • Balea eukaliptuszos habfürdő
  • Ebelin körömlakklemosó
  • Ebelin vattapamacs
  • Lush - RubRubRub testradír
  • Fa - Sensual oil tusfürdő
Nem kár érte/Különösebben nem kedveltem meg
  • Bioderma Atoderm mosakodókrém
  • Balea limited edition tusfürdő
  • Essence WhoomBoom tuspaletta
  • Garnier BB krém
A videót pedig itt tudjátok megnézni:

Nálatok volt már ekkora mennyiségű üres flakon?? :)


Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Oh igen . Az eukaliptuszos tusfürdő és a Fa sensual oil nálam is nagy kedvenc lett :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger