2014. szeptember 16., kedd

Torres blue - NOTD

Szeretem a gelly look lakkokat ez nem vitás, és szeretek minél több márkától kipróbálni. Mivel a Flormar lakkjai a pénztárcabarát kategóriába tartoznak ezért épp itt volt az ideje hogy kipróbáljak tőlük is egyet.
Az egész kék mániámat az a táska indította el amit pár hete sikerült beszereznem nagyon akciós áron 2500 Ft-ért. Nagyon bejön a színe, ami szerintem még pont belefér ősszel is, mert nem az a halvány kék, hanem inkább egy telt, mély tónusú árnyalat - tehát ehhez kerestem színben passzoló lakkot. Jelentem részben meg is találtam ugyanis a táskám ennél...másabb kék, nem tudom leírni, de azért így is tetszik ennek a lakknak a színe. De ami még ennél is jobb az az állaga! Pont olyan amilyet én nagyon szeretek, elég sűrű és krémes ahhoz hogy könnyen és csíkmentesen lehessen vele lakkozni. Ehhez még hozzá jön a jól kialakított ecset is, lapos és lekerekített - ez is pont olyan amilyet én szeretek.
Egyetlen bajom ezekkel a jelly look lakkokkal hogy olyan igazán különleges, szépséges szín nem volt belőlük, pedig még egy lilás bordót és egy rózsaszínt szerettem volna. Rózsaszínt vettem egyébként másik fajtából de az nem jött be nekem, a színe túl világos és gyöngyházas is ráadásul ami üvegen keresztül nem látszott sajnos.





Nektek van Flormar jelly look lakkotok? Ha igen akkor melyik szín és hogy vagytok megelégedve vele?

Follow Szépség morzsák és egyéb gondolatok

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

szép:)

Manna (mannakörmök) írta...

gyönyörű kombináció. :)

Megaera írta...

Habár a királykék nem a kedvenc színem, arannyal együtt nagyon ütős kombó :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger