2011. november 23., szerda

True love - NOTD

Régen szinte csak lilára festettem a körmeim, kivéve amikor barnára. Aztán valahogy ez az egyhangúság megszűnt, és mostanra már alig van lila vagy barna lakkom. És most végre az új Essence Vampire's love trendkiadásban jött egy olyan amire vágytam! Már a promó képeken is megfogott ez a lila, csodálatos a szín mélysége és a benne rejlő apró csillámok ragyogása. Sajnos csak a vakus képek sikerültek...    :(

A többi szín nem igazán fogott meg, esetleg ha majd lesz akcióban... :) Alapnak a Miss Sporty körömerősítőmet használtam, fedőlakk pedig nincs rajta (és így is milyen szépen fényesre száradt).

3 megjegyzés:

n_norii. írta...

Szép színe van, nekem úúgy tetszik :))

Névtelen írta...

Nekem is megvan ez a lakk, és imádooom :))

Thündérke írta...

olyan szép színe van *-* talán ezt majd megveszem:)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger