2011. november 21., hétfő

Ajándékot kaptam!

Voltam olyan szerencsés hogy Erzsi kiválasztott körömlakk örökbefogadónak. Ez egy ilyen körömlakk imádónak mint amilyen én is vagyok a leges-legjobb ajándék, főleg mivel még nem próbáltam Orly lakkot sosem. Extraként érkezett még vele két szájfény is, gyönyörű fényes különleges színekben. Nem is tudtam ezidáig hogy az Opi-nak vannak szájfényei is :)
A körömlakknak csodálatos színe van, nekem teljesen ünnepi hangulatom lett ettől a csillogástól. Halvány lila alapban tengernyi apró arany csillám. Nem is volt szívem elrontani semmilyen mintával mert önmagában is nagyon mutatós.
Orly - Ingenue
A szájfényeknek pedig fémes fényük van, a számon olyan fénye lesz mintha lakk lenne rajta :)
Overwhelmed és Attitude Adjustment
Még egyszer köszönöm szépen az ajándékokat Erzsi, főleg mert múlt héten volt a szülinapom :)

5 megjegyzés:

Thündérke írta...

nagyon tetszik minden *-*

E73 bioarcapolas blog írta...

Isten éltessen!

Nem tudtam a szülinapodról, de örülök, hogy tetszenek :)
A ezt a körömlakkot én is imádom.

Bar- BeautySaleBlog írta...

.nagyon szep ajandekokat kaptal :)

Nóra írta...

wow,mázlista,csodaszépek :)

Robin írta...

Boldog szülinapot így utólag! :) Nagyon tetszenek, főleg a lakk, az mesés! :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger