2011. november 15., kedd

Joy napok

Igazából lehetett volna az is a cím hogy Müller és egyéb. Ezek a mostani Joy napok nem hoztak lázba, kedvem sem volt hozzá, fáradt is voltam. És legalább 10x lapoztam végig az újságot, de tényleg nem volt benne Orsay és New Yorker kupon? Mindegy..... Szóval szombaton elmentem a Müllerbe (Europeum) de mondhatni kár volt. Essence állvány lefosztva, de ami fájóbb volt most hogy a Catrice állvány is le volt fosztva. Széttúrt termékek....lehangoló volt na...nem is "kívántam meg" semmi sminkcuccot. Két kivétellel :)

Elhoztam egy metál zöld szemceruzát az Artdeco-tól, még úgysem próbáltam ebből a márkából semmit. Gyönyörű fénye van, és zöld...azt hiszem rákattantam erre a színre. Valamint egy szemöldök ceruza is velem jött, már nagy szükségem volt rá, mert nincs, és ráférne a szemöldökömre. Kíváncsi leszek hogyan teljesít majd.
Ezeken kívül volt amit tudtam hogy haza fogok hozni, mégpedig ezek az arcmaszkok. Szándékomban áll minél többet kipróbálni amíg meg nem találom az "igazit". Lehúzhatóból azt hiszem már megtaláltam, egy DM-est, de azért kipróbálom milyen lesz ez az új fajta.
A Thermo maszkot már kipróbáltam, nagyon jóó! Olyan fura érzés ahogy melegíti az arcomat. Két nagy hátránya van: nincs illata, és csak 3 percig lehet/kell fent hagyni. Pedig olyan jó lenne ha legalább fél órán át melegítené az arcomat, valami fini fahéjas illattal. Egyébként nem éreztem az ígért tisztító hatását, de puha lett tőle a bőröm, és kellemesen felmelegített.
Ezeken kívül elhoztam még két krémet is. Szemkörnyékápolót  már rég óta szerettem volna, nem árt az extra táplálás a kényes bőrnek, főleg mivel rendszeresen sminkelek is. Remélem jótékony lesz a hatása. Az Essence kézkrémeket már régóta ki szerettem volna próbálni, így most elhoztam egyet. Imádom az illatát, olyan barackos vaníliás valami.
Jöjjön az egyéb: benéztem a H&M-be ha már ott voltam, bár ritkán veszek ott valamit, de most találtam egy nagyon cuki blézert. Egyszerű fekete, a bélése pöttyös, felhajtós az ujja és az anyaga annyira puha! Egy fekete blézer pedig alap darab, régóta vadászom már egy normálisra egy szó mint száz megörültem neki. 

A másik dolog pedig amit szó szerint levadásztam, egy csizma. Nagyon megtetszett az Andinál látott darab, és mivel a kommentelők közt volt valaki olyan kedves hogy megírta hol keressem, így hát elugrottam az Invázióba. Nem teljesen ugyanazt vettem, de imádom! Az enyém fél lábszárig ér csak, bélelt, belülről platformos (vagy hogy is mondják ezt).
Az ilyenek miatt örülök nagyon hogy vagytok nekem! Hogy vannak beauty blogok és haul bejegyzések! Hogy van honnan ötletet meríteni, tájékozódni és kifogni nagyon jó akciókat! Hátha valakinek jól jön az infó: 2500 Ft-ba került, a Mester utcánál lévő Invázióban vettem. Ez volt az utolsó 37-es darab (kirakva legalább is), de 38-ast és 40-est láttam még belőle.

Veletek volt már olyan hogy egy másnál látott haul bejegyzés adott ötletet a vásárlásra?

1 megjegyzés:

Nóra írta...

igenigen,volt már ilyen :) szuperdögös ez a csizma :)

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger