2011. november 6., vasárnap

NOTD csak Lora lakkokkal

Az előző piros után kellett valami kevésbé feltűnő (főleg mivel le is tört az egyik körmöm, így a többit is hozzá igazítottam). Nem igazán vagyok kibékülve a világos lakkokkal, valahogy egyik sem tetszik, olyan semmilyen lesz a körmöm tőlük. Először csak a gyöngyházas lakkot kentem fel de olyan uncsinak tűnt hogy megkínáltam egy réteg csillámos fedőlakkal is. Hát így sem lett jobb :( 2 napot tudtam ezt is elviselni magamon.

Lora 42 és 63 számú lakkok
Ti a visszafogottabb vagy a feltűnőbb színeket kedvelitek körömlakkok terén?

4 megjegyzés:

Thündérke írta...

pont nemrég nyertem meg ezt a csillámos lakkot *.* alig várom, hogy kipróbálhassam :)

Robin írta...

Néha én is azt érzem a csillámos lakkokkal kapcsolatban, hogy nem akarom a körmeimen tudni őket... Aztán egy idő után ez elmúlik és jöhetnek a csillámok, akár mind a 10 körmömre is. :D

Ani smink és köröm írta...

Ma én is ezzel a lakkal dolgoztam :)

Makeupcakes írta...

Mostanaban a sotet lakkokert nyulok,ma az Essence Old gold buffyja van a kormomon,ez egy fekete lakk,aranyos-zoldes csillamokkal.

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger