2019. február 2., szombat

Smink és teszt - Annabelle Minerals (VIDEÓ)


Sziasztok! Ebben a videóban az Annabelle Minerals ásványi sminktermékeit próbálom ki. Nagyon régen használtam már por állagú sminktermékeket, úgyhogy kicsit "esetlenül" álltam a dologhoz, de megnyugtatok mindenkit, abszolút tanulható a sminkelés velük, néhány gyakorlás után ki lehet tapasztalni a használatukat.



Ezt a Get Set nevű, bestsellerekből álló válogatást Szilvitől kaptam ajándékba a FeminiBox karácsonyi kiadásának fotózásán, és alig vártam hogy használatba vegyem. Meg is lettek hamar a kedvenceim, amik beépültek a hétköznapi rutinomba. Ha kíváncsi vagy rá hogy melyek ezek a termékek, és hogy mutatnak felvitel után az arcomon akkor nézd meg a videót:



Készítettem színmintákat is a szemhéjpúderekről és a pirosítőkról:





Ti szeretitek az ásványi sminktermékeket?
Anett

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger