2019. február 11., hétfő

Biola natúr kozmetikumokat teszteltem!


Sziasztok! A mai bejegyzésben néhány natúr kozmetikumot szeretnék bemutatni nektek, mert bevallom, nálam még kicsit kívül esnek a látókörön, pedig egyáltalán nem unalmas termékekről van szó. 


Ezeket a "nagyon zöld" termékeket a Biola-tól kaptam tesztelésre, amit ezúton is nagyon köszönök, mert újabb tabukat döntött le nálam már ami a natúr termékeket illet. Én ezekre mindig úgy gondolok (gondoltam eddig) hogy illatmentesek, vagy épp valami "zöld fű" illatúak, nem épp innovatívak és kicsit olyan unalmasak. Na most ezeket a fenti termékekre egyáltalán nem lehet mondani, bár a fogkrémről meg van Szofinak a külön véleménye... De akkor kezdjük is ezzel!


Amit a márkáról tudni lehet:


Természetesen szépítünk! A legmodernebb bőrgyógyászati, gyógynövény ismereti tudományos eredményeket és a népgyógyászati ismereteket ötvözve fejlesztettük egyedi, saját receptúráinkat.
Növényi eredetű bioaktív hatóanyag komplex, a bőr anyagcseréjét több irányból támogató termékeink az üde, bársonyos bőrállapot kialakulását, a hosszantartó és egészséget támogató úton történő szépülést segítik. A kozmetikumaink egy része a problémás bőrtípusok jobb egyensúlyát, megújulását segítik elő a bőr természetes anyagcsere folyamatai, méregtelenítési és regenerálódási folyamatainak támogatása által.
A termékcsaládjaink többségének tiszta, ökológiai (bio) minőségét külső, független, nemzetközileg is elismert tanúsító szervezetek igazolják.
(forrás: biola.hu)

Négy terméket próbálhattam ki, ezek a következők:

  1. Biola Tropical Tusfürdőhab
  2. Alga-spa maszk
  3. Echinacea Micellás arctisztító virágvíz
  4. Herbal fogápoló gél




Herbal fogápoló gél

Ez egy babáknak is használható fogápoló termék, de persze 3 év feletti gyermekek, sőt homeopatikus termékeket fogyasztók is használhatják. A benne lévő grapefruit illóolaj és citromfű kivonata biztosítja az üde leheletet, valamint a kamilla és a bíbor kasvirág kivonata segíti fogíny regenerálódását. Nos, Szofi első próbálkozásra azt mondta rá, hogy citromos és hogy ő ezt nem szeretni. Igen, sajnos vagy sem, a hagyományos gyerekfogkrémekhez van hozzászokva, amikből ő mindig az epres verziót választja. Második nap már azt mondta hogy nem sok íze van... Egyébként én is megkóstoltam és tényleg, sokkal kellemesebb, lágyabb, semlegesebb íze van mint azoknak, amiket eddig próbáltunk. Fanni meg egyszerűen csak újra meg újra tartotta a fogkeféjét hogy kér még. Szóval nem aratott osztatlan sikert, hogy őszinte legyek. De gondolom ez is megszokás kérdése, és mire a tubus feléhez érünk, majd fel sem tűnik már nekik a változás.



Biola Tropical tusfürdő hab

Na ez pont az a termék, ami egyáltalán nem hozza azt a képet, amit én magamban a natúr termékekről elképzeltem. Mert hogy ez se nem unalmas, se nem "zöld illatú", hanem pont ellenkezőleg! Imádom az illatát, tényleg trópusi, igazi nyári felfrissülést nyújt. Nem az a hagyományos, borotvahab állaga van, hanem inkább mint a habfürdő habja, olyan állagra, viszont nem esik össze olyan könnyen, szépen el lehet oszlatni a bőrön. Igazán puha és illatos lesz a bőröm zuhanyzás után ha ez használom, és mivel nagyon bőrbarát, ezért néha a lányaimnak is megengedem hogy "játszanak" vele. Azt hiszem mondhatom azt, hogy az egész család kedvence lett.



Alga-spa maszk


Ez is egy különleges termék, legalább is én eddig csak "moszatos" algás termékekkel találkoztam, így félve próbáltam ki. Szerencsére ennek egyáltalán nem olyan sem az illata sem az állaga, mint amikkel eddig találkoztam. Ez egy zselés állagú, kissé nyúlós textúrájú, hagyományos felkenős majd lemosós maszk. Az illata nagyon friss és üde, én citrom és kiwi kombinációjának érzem, abszolút felébreszti a bőröm. Vannak benne pici fekete részecskék is, amik nem tudom mi célt szolgálnak. Ezt kevert, tág pólusú és kissé vízhiányos bőrre ajánlják, és tényleg jót tett a pólusaimnak, kisebbnek láttam őket a maszk használata után. Hidratáló hatását tekintve szintén elégedett vagyok, miután lemostam finom puha bababőröm lett, bár az esti arcápoló rutinomban ugyan úgy használnom kellett az arckrémem. 




Echinacea Micellás tisztító virágvíz


Ez is egy nagyon érdekes és különleges termék a natúr vonalon. Kétfázisú arctisztító, amit szeborreás és kevert bőrtípusra ajánlanak, a benne lévő gyógynövények jótékony hatása miatt. Azt már észrevettem korábban hogy az én bőröm nagyon szimpatizál a rózsavízzel, bár az orrom kevésbé, mert a nagyon karakteres rózsaillattal nem vagyok kibékülve. Szóval a bőröm nagyon szereti ezt a lemosót is, és bár két fázisú, mégsem érezhető benne az a nehéz, olajos érzés. Kissé édeskés, virágos/gyümölcsös illata van, és remekül eltávolítja még a matt ajakkencéket is. Mivel nincs konkrétan ráírva hogy ajkakon nem használható, így kipróbáltam. Szememre az olajos összetevő miatt nem mertem, mert arra érzékeny a szemem, a szemkörnyékemen finoman áttöröltem, ott semmi irritációt nem okozott. Bár a használati utasítás azt írja, hogy az áttörlést követő 1-2 percben lemosható, én sosem szoktam, mert ilyen finom illatú és ragyogó bőröm még soha egy arclemosótól sem volt.

Összességében tehát mindenkinek ajánlom a Biola kozmetikumokat, akik érdeklődnek a természetes bőrápolás iránt, vagy esetleg eddig azért nem próbálkoztak ilyen bio összetevőket tartalmazó termékeket, mert túl "zöldnek" vagy épp "unalmasnak" találták őket. Ezek a termékek olyan ellenőrzött ökológiai mezőgazdasági termelésből származó összetevőket tartalmaznak, amelyek mind valamilyen bőrproblémára kínálnak megoldást, a természet erejével.


Ti szeretitek a natúrkozmetikumokat?
Anett


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger