2018. május 30., szerda

Arcmaszkok a hetedik menyországból


Nagyon szeretek új fátyolmaszkokat kipróbálni, és most ezekre az igazán szines darabokra esett a választásom, mert szó szerint rájuk tapadt a tekintetem mikor megláttam a polcon őket.


A Montagne Jeuness márka ismerős volt nekem régről, mert szerintem tőlük próbáltam legelőször agyagos arcmaszkot. Most pedig meglepődve láttam hogy már gyártanak fátyolmaszkot is, jó mondjuk amilyen sűrűn én drogériába járok (és nem a pelenka, babakaja, tisztitószer részlegen...) lehet hogy már évek óta van náluk ilyen termék. A márka egyébként az Egyesült Királyságból való és fő profiljuk valóban az arcmaszkok világa, de ezeken kivül láb, haj és testápolási termékeik is vannak.





Kettő maszkot választottam tőlük, az egyik a holt tengeri a másik pedig az aloe verás fátyolmaszk. Nos, eléggé bajban vagyok a leirásukkal, ugyanis a kettő között nem vettem észre hatásában különbséget. A holt tengeri maszk sokkal több esszenciát tartalmazott, az aloe verás meg már-már száraznak mondható volt. Az anyagukat tekintve volt még különbség számomra, a holt tengeri vékonyabb volt valamelyest és mintás, mig az aloe verás nagyon kemény, szinte merev, alig tudtam rálapogatni az arcomra. Nem volt jó érzés viselni őket, olyan szúrós volt a textil érzete és az illatuk is elég fura volt, azt sem mondanám kellemesnek. Az arcom meg mindkettő után ragacsos maradt, nem éreztem hogy frissebb, tisztább lenne. Sajnos nekem egyik sem jött be igazán.







Ti próbáltátok már ezeket a maszkokat?


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Beautycrumbs Copyright © 2011 -- Template created by Beautycrumbs -- Powered by Blogger